Monday, April 30, 2007

Belőlem is blogfeszt

Már amikor beneveztem a blogversenyre (igen, mert beneveztem magam, nem mint mindenki más, aki meglepődik, hogy nahát, engem is beneveztek. Kivéve a legnevetségesebb blog kategóriába, ahova nem tudom ki.). Na itt véget vetek ennek a mondatnak, mert már nem tudom hogyan vegyem fel a fonalat és amúgy is túl hosszú lett. Szóval már rég óta terveztem egy jó kis köszönő beszédet. Mindenkinek aki rám szavazott. Mert annyira szerettek, hogy nem sajnálták a mousot koptatni. Szóval denagyon köszönöm mindenkinek aki rám szavazott, deméghogy.

Elemben aki nem szavazott vagy ami még rosszabb, nem rám szavazott, az vessen magára, mert annak nem jár köszönet tőlem, 1000szer sem. Megmondva.

És gratulálok mindenkinek aki nem nyert vagy nem azt nyerte amit akart, mert azok megújulnak és jobbak lesznek, nem mint a béna Barcelona, aki nyert a tavaly és most kiesett a BL-ből.

Tihi ügyes vagy hogy csináltál nekünk blogfesztet, csak kitoltál magaddal, mert te nem vehettél részt rajta. Na de gondolom erre rájöttél már magadtól is.

6 comments:

Tihi said...

Igen. Itt áll melletem pár még át nem adott ajándékos zacskó. Remélem kerül olyan aki nem szereti az ajándékokat :) Hihhihihihahhha zumma-zumm

Anonymous said...

"elemben" nem egyenlo "ellenben"
Sztem szomoru...

Anonymous said...

Felméri Péter - Felméri Péter Hihihi Hehehe Hahaha Naplója - elmeripeter.blogspot.com - 7 voturi - 4%
hat nem igazan fogsz elfaradni a nagy koszonesben, az biztos...

Lorinczi Zoltan said...

anonymus: irigy vagy, hogy Felmeri mas ketegoriaban magasabbra jutott, mint te? =))

Anonymous said...

En tudom, miert szervezte Tihamer ezt a versenyt. Ugyanazert, amiert mi a Humorfesztet.Igy nyugodtan be tudjuk adni magunknak, hogyha nem mi szerveztuk volna, akkor biztosan megnyerjuk. Pedig ki tudja?

Anonymous said...

Jah, es anonymus: honnan ennyi rosszindulat? Es minek?