Tuesday, April 10, 2007

Humorfesztről újra


Megtört a jég. Már egy ideje tudom, hogy mikor lesz a Humorfeszt és hogy nem versenyzek, de egy félórás műsoridővel kedvemre varázsolhatok. Viszont még nem volt időm rendesen belegondolni az egészbe és csak azt láttam, hogy múlnak a napok, nekem meg még semmi kész anyagom. Ez mostanra se változott, elemben átnéztem a jegyzeteimet és ez feldobott, mivel láttam, hogy van ott egy pár használható ötlet, amiket ha kidolgozok, akkor talán lehet valami a dologból. Erről majd még írok, ha lesz valami konkrétabb.


Viszont mivel Humorfeszt forog fent, jelenleg a 4-es készül (április 21-22), holnap, szerdán reggel 9-től talán, rádiós (95.6FM) beszélgetés izé lesz a Szomszédnénivel és velem, ahol el kell mondjam, hogy milyen jó lett az életem azért mert megnyertem a Humorfesztet. És hogy arra bíztassak mindenkit, hogy jelentkezzen. Lehet, hogy az egésznek az a célja, hogy megtudja a világ, hogy hogyha nekem sikerült, akkor akárkinek sikerülhet. Béfé készített egy kis dokumentációt is az én humorista pályafutásomról és feltette a blogjukra (link).

Az előbb kibontottam egy Kinder tojást de előtte leköptem, hogy legyen szerencsém és Shrek-kes figura legyen benne. És ki is jött, mert az a három malacos figurát húztam.

Kérdés a helyesírókhoz. Ha van egy szó, pl. lyuk, akkor ha sms-ben akarom írni, hogy lyuk, akkor írhatom, hogy juk, mert úgy rövidebb? Vagy akkor is helytelen?

7 comments:

benkenandor said...

A lyuk az lyuk marad.

Anonymous said...

bizony!

Anonymous said...

nem frissül az oldalad, kár érte :(

Anonymous said...

Uk

Felméri Péter said...

Igazad van dzsakéta, eléggé elhanyagoltam, de akkor máma megkérem doktor professzor Stutzt, hogy meséljen már valamit. :)

Felméri Péter said...

=)) ez profi rövid így. Uk :))

Felméri Péter said...

meg is lett: dr. Stutz