Tuesday, April 17, 2007

A fodrásznál


Mindig amikor beülök a székbe, elveszlődök az olyan kérdések súlya alatt, amikre gondolom kéne tudjam a válaszokat de mégse tudom. Hogy például hátul milyen legyen: "drept" vagy "pierdut"? Erre sose tudom a választ. És ami még rosszabb, mindig elfelejtem, hogy mi volt előző alkalommal és azt is, hogy akkor jó volt vagy nem. Szóval nekem a fodrász mindig nagy szerencsejáték. Most szerintem jól melléfogtam, mert nagyon rövid lett. Édesanyám szerint nagyon jól áll, de hát ő az anyukám és mint ilyen, némi kételkedéssel fogadom az ilyen megjegyzéseit.


Közben velem párhuzamosan vesztette a haját egy idős úriember, aki ismerte a fodrásznőt és jó kis giccses-felületes beszélgetésbe kezdtek. Hogy meghalt nem tudom ki és hogy azért mert sokat cigarettázott, meg ugye már 86 éves is volt közben, ami megint csak egy ok lehet. Mert hát az okok mind összegyűlnek. Beleegyező bólogatás. Ennek az esetnek a kitárgyalása után már csak felsorolásba ment még vagy fél tucat halott. A következő téma a fodrásznő kutyája volt, ő is már az utolsókat rúgja, mert nem lehet elaltatni egy operációhoz vagy mihez, mert nem bírja a szíve, de ha nem kezelik, akkor kimúlik. Kb. ekkor ért véget az én kopasztásom is és mivel időközben kiderült, hogy az én hóhérom is magyar, csak annyit mondtam, hogy köszönöm, így jó lesz, majd otthon még megfésülködök. Viszontlátásra.

4 comments:

Anonymous said...

:))
Na akkor ehhez még tedd azt hozzá, amikor az illető fodrász-üzletben mindenki NŐ. Ez legtöbbször maga után vonja az ilyen témák mélyrehatóbb megtárgyalását.
Én 2O éves koromig bírtam, azóta "házifodrászom" van, akinek eddig szerencsére még mindig jól jött ki a nyírbálás. Nem tudom, mi fog a jövöben rávenni, hogy ismét betegyem a lábam egy ilyen helyre...valószínűleg a felejtés (az ottani hangulat feledése). Aztán majd azt sem fogom tudni, hogy szabaduljak minél előbb.
Hm...körülötted nem bújkál senki mélyén egy "házifodrász"? :D

Felméri Péter said...

De bujkál, eddig anyukám foglalkozott a hajammal, csak pár alakalom óta döntöttem úgy, hogy ideje kezembe vennem a saját hajam sorsát. Lehet azért is annyira nehézkes nekem ez a "pierdut" meg "drept" dolog... :)

Tajhamer said...

Kedves Péter,
csak én érzem úgy, hogy megváltozott a stílusod? Mióta megy a blogverseny, azóta mintha-mintha másabb lennél... Nem vagy annyira... OLYAN. Nah. Ha tévednék, akkor az vesse rám az első követ, aki meri... :)
Kitartást!

Felméri Péter said...

Hello Tajhamer,

nem tudom, változott-e a stílusom vagy nem, hogy a verseny stressze kikezdte volna az idegeimet és ez érződne a bejegyzéseimben. Meg aztán ez egy szubjektív dolog, teljesen el tudom fogadni, hogy legyen olyan aki úgy látja, hogy az írások már nem OLYANOK.

De lehet, hogy csak ilyen hullámzás izé, hogy mikor épp mihez van kedvem, vagy hogy milyen téma körül forgolódok. Most egyelőre írni is alig van időm, mert nyakamra lép a Humorfeszt én meg nem készültem el teljesen.