Thursday, April 12, 2007

Tadadadadam - az első megzenésített versem!!!!

Sok érdekes történt máma. De itt csak a legérdekesebbet jegyzem meg.

1. (egy) Óriási premier történt máma. Valaki énekbe foglalta az egyik versemet!!!! Sokat kínlódott szegény, mivel ezek a versek, amiket én írok nem igazán hajlandóak a mondanivalót feláldozni a rím és ritmus oltárán, szóval sok helyen igen csak meg kellett kínozza a hangját és a fantáziáját, de szerintem nagyon jól jött ki, ügyesen megfogta a keleti-törökös dallamot / hangulatot. Mindenképpen gratulálok ez eredményhez és köszönöm szépen a művet. Mindenkinek ajánlom a figyelmébe a dalt:

A törökök, meg hogy miért jöttek Mohácsra - magyar hőseposz – harmadik rész.

A vers megtalálható itt.

5. (kettő) Voltam a rádióban, mint ahogy már azt eldicsekedtem nagy büszkén. És mivel Emőkének köszönhetően nekem is megvan a felvétel, itt akárki letöltheti és meghallgathatja ahányszor akarja. A file kiterjesztése .aac, de nem kell megijedni a winamp gond nélkül lejátssza.

Rádió adás.

82. (sok) A fékem csak két-háromszoros pumpálás után működik jól, úgyhogy ha egy sárga dacia-t láttok közeledni az úton, akkor inkább ne lépjetek le a járdáról, amíg biztonságos távolságba nem kerülök.

tizenkettő. (12) Lesz Izabella a Humorfeszten, a második napon, wasárnap, április 22.-én. Olyan jó lesz, már alig várom. Ez az a darab, amivel tavaly megnyertem a versenyt és mivel már rég nem adtam elő nem is unom most. kettőspont zárójel bezárva.

No comments: