Friday, April 27, 2007

Blogfesztről véleményesen

Nelli kitalálta, hogy a körbe-spam jó buli, én meg belementem, hogy akkor legyen. Lejárt a szavazás időszaka, eljön a véleménynyilvánítás ideje. Elmondom, hogy milyen blogokat komálok én. Ide tartozik persze az is, hogy sokat nem olvasok, szóval lehet, hogy vannak ezeknél jobb blogok is.

Legjobb blog: nem létezik.

Legjobb idegenvilág blog: István, mert nagyon jól ír és Zolika mert nagyon jókat ír.

Legjobb csesztető blog: Nándika, mert használja azokat a szavakat és sorrendbe teszi őket, Misike mert mindenek felett a vita, Unplugged mert mérges.

Legjobb női blog: Bogi, mert röviden, de velősen, Emőke, mert szépen és érdekesen, Nelli, mert sokoldalúan és Gada, mert o mint ozike.

Legjobb humorista blog meg vicces meg ilyenek, amelyik nem én vagyok, mert magamat nem fogom mondani: Szomszédnéni, mert.

Leghosszabb bejegyzések blog: Tihi, fényévekkel veri a mezőnyt.

Leglátványosabb: Robi, mert mindent belead.

Legesztétikusabb egyszerűen: István, mert tetszik, Emőke, mert tudom, hogy milyen lesz ;).

Legjobb médiablog: Gáspárik, mert megmondja.

Kérjek akkor én is fel négyet: Zolika, Misi, Nándika, Bit-Csaba.

Kérdezném még továbbá Istvánt, de ő már írt egy ilyesmit, Bogit, de ő nem tudom mennyire lenne hajlandó, Szomszédnénit, de szerintem nem foglalkoznak ilyesmivel, másokat meg már kértek mások, szóval marad csak ennyi. Ha valaki mégis megírná azok közül, akiket itt felsoroltam, akkor kérlek tegyétek meg :)

9 comments:

andi said...

hat sok sikert. nagyon kivancsi vagyok az eredmenyekre. remelem azert hetfoig ki irjak a veg eredmenyt...

Lorinczi Zoltan said...

Felmeri, bocs..., de szerintem az en blog-kulturam nem uti meg azt a szintet, hogy nekifogjak toplistazni.

Van nehany blog, amit szeretek, es szivesen olvasok, de valoszinuleg van olyan is, ami annal sokkal jobb, de meg talaltam meg.

Mindenkepp, koszi, hogy gondoltal ram :)

Lorinczi Zoltan said...

* de meg nem talaltam meg

Anonymous said...

Mennyi bók egy ilyen nagy mókamestertől és költőtől!

Felméri Péter said...

Nem fogadom el a kifogást Lő :))

Én se olvasok sok blogot, párat tudom h te is olvasol, szóval kérek tőled is egy véleményt, listát vagy akármit. :)

tootles said...

túlzottan sok blogot én sem követek, de a számomra legértékesebb kategória a személyes blog, sok kedvencem van: az ismertek közül minier zsolt, szeklermen, garat. mindegyikben van egy jó adag őszinteség és sokszor halvány lilám nincs, miről írnak, de gondolom a szerző teljesen tisztában van vele - és ez jó.

ha női blogra gondolok, gőzöm sincs, mit kéne takarjon ez a kategória azon kívül, hogy a szerzője nő. de ide csak egyet tudok besorolni, ami viszont nagyon jó: a kingáé.

ha kinézet terén kell egy legjobb, szintén minier zsolt, mert a lényeg mégiscsak a tartalom, a csiricsári az csak kiegészítő. ha meg túl sok van, zavaró és már nem is blog. én maradok tehát inkább a lehető legegyszerű mellett.

ezen kívül nem nagyon boncolom kategóriákra, leírom mi tetszik és miért:

a tied, mert őszintén szórakoztató, a humora nem mesterkélt vagy erőltetett, mint más jópofának titulált izé, ráadásul te hús-vérben is pontosan olyan szórakoztató vagy, ahogy a blogból meg lehet ismerni. van egy jó én-blog beütése is, ami csakis jó az én szempontomból.

a lő blogja, mert a hozzászólásokon is jól lehet szórakozni. hangsúly az "is"-en.

időnként egy-egy utazóblog, mint pl a zhaomané vagy globetrotteré, de ezekre elég hamar ráunok, mert végigolvasom őket egy-egy délutánon.

lolka vagy gáspárik, ha el akarok gondolkozni magamon, vagy ha röhögni akarok más bunkóságán.

misi, mert eszembe jutnak a régi eszmefuttatások, most meg nem is vagyok annyira lusta gondolkozni és cáfolgatni, főleg a nyilvánvaló tévedéseket:))

tihi, mert kijön mindenkiből a kisördög

és végül milyen blogokat nem szeretek: melyekben szerepel az, hogy "rég nem írtam", "nem is tudom, mit írjak", stb; a címek egyáltalán nem kapcsolódik a tartalomhoz, csak a klikkelésre vadásznak; túl jópofák; igénytelen, gyatra helyesírású vagy ékezetek nélküli blogok (lő kivétel, neki valahogy nincs választása az ékezetekkel)

Felméri Péter said...

Koszi az értékeléseket és persze a dícséretet is István :)

Lorinczi Zoltan said...

Istvan, hogy oszinte legyek, en csak lustasagbol nem irtam eddig ekezettel.

De ma erkezett egy jel szamomra: akartam egy olyan szot hasznalni, amit ekezet nelkul nagyon nehezen lehetett volna megerteni.
Vegul nem is hasznaltam, mast tettem a helyere :(

Asszem, neki kell fogjak ekezetekkel irni.

tootles said...

ejnye-bejnye, lo:)