Sunday, April 01, 2007

Wasárnap humorest


Máma egy gyönyörű szép vasárnap reggelre ébredtem... volna, ha 11-kor kelek és nem fél 9-kor, amikor még be volt borulva és hideg volt. De nem baj, most már minden OK. Szeretem a dolgok jó oldalát nézni. Azért szeretem a csokit is. Mert annak minden oldala jó.


De már is félrebeszélek. Mert azért fogtam bejegyzésbe, hogy elmondjam, hogy máma 7-től Szomszédnéni humorest a Báthoryban. Ennek a humorestnek az érdekessége, többek között persze, hogy én is majdnem szerepeltem benne, de aztán mégse. Azért is nem írtam róla eddig, mert akkora szuszpanszban voltam, hogy levegőt se vettem. De aztán végül is úgy alakult, hogy nem. Mert nem volt időnk gyakorolni. De majd a Humorfeszten, ha addig nem. Megmutatom, hogy mit fejlődtem egy év alatt. Visszafele...


Addig is ámuljatok ezen a plakáton és gyertek el ti is este. Na mikor? El is felejtetted mi? Ott van a második bekezdésben. Igeeeeeen. Ügyes. 7-től.

szomszédnéni

No comments: