Wednesday, April 04, 2007

Kurvaunalmas bejegyzés


Máma felkeltem és kimásztam az ágyból, elmentem a fürdőszobába, elvégeztem a dolgomat, majd kijöttem és ettem valamit reggelire. Felvettem a ruháimat és elmentem itthonról, majd ami után elvégeztem a dolgomat, hazajöttem. Itthon végeztem a dolgomat a számítógép előtt, majd messengeren beszélgettem egy pár emberrel. Közben többször is végeztem a dolgomat, kisebb-nagyobb megszakításokkal. Most meg blogbejegyzést írok, közben a szövegszerkesztő is végzi a dolgát, mert pofázik, hogy nem tudok helyesen írni. Hát nem nagyszerű ez a mai nap? A nap is sütött és olyan jó kedvem volt. Hát nem nagyszerű? Igaz hogy te is milyen szívesen lennél Felméri Péter, akár egy napra is?


6 comments:

Anonymous said...

Nem lehet rosszabb mint Csuklanirossznak lenni.

Anonymous said...

cserelnek veled

Befe::

Anonymous said...

Szóval egész nap folyton a "dolgodat végezted kisebb-nagyobb megszakításokkal"... szerintem mégiscsak be kellett volna venned egy hasfogó tablettát.

Anonymous said...

vagy oan kék pirulákat, és akkor te is kéket pisilhettél volna. egész nap. és még két napra rá is.

Felméri Péter said...

látom hamar leesett mindenkinek az elsődleges után a másodlagos jelentés is. Remélem hamar meglesz a harmadlagos is ;)

Kaméleon said...

Pont ilyen volt az én napom is. Sz*r mi? Úgyhogy nem cserélek :D

off topyick: Béfé a legkeményebb anonymous! Csak így tovább :)).