Monday, April 16, 2007

A "Kívánság Kosár" csóró


A "Kívánság Kosár" (Duna TV) műsorát néztem amíg bírtam, tehát nem sokáig. De nagyjából hiába, mert csak elvette a kedvemet és semmi építőjellegű nem alakult ki bennem az egésszel kapcsolatban. A cél amiért néztem, az az, hogy már hónapok óta elképzeltem egy "Kívánság Kosár" paródiát és most abban reménykedek, hogy a szombati fellépésre kikerekedik a darab. Már sok ötlet gyűlt akkor is amikor eredetileg kiötlöttem a dolgot, azt most meg feldobtam még egy jó párral, úgyhogy most már annyi van, hogy el is hagyhatok közülük. Eredetileg hegedűs részt is képzeltem a dolog mellé, de hegedű nem került, viszont lett egy kis alap zene, úgyhogy előfordulhat, hogy premierbe énekelni is fogok.

És persze megindult a hajrá a blogversenyben. Lehet klikk klikk szavazni itt.

Ugyanakkor aki direkt rám akar szavazni (hehehe), az megteheti ezekben a kategóriákban:

legjobb blog
legjobb külalakú blog
legjobb személyes blog
legjobb szórakoztató blog

Minden kategóriában csak egyszer lehet voksolni, szóval jól gondoljátok meg, hogy ha másra akartok inkább szavazni, akkor ne szavazzatok rám.

6 comments:

Anonymous said...

kedves peter,

megszavaztalak a legviccesebb blognak, remelen nyerni fogsz mert nagyon hihihi hehehe hahaha a blogod :) es szivesen olvasom!

sok sikert!
puszi petra

Felméri Péter said...

Peeeeetraaaaa, milyen rég nem láttalak, azt hittem már megfeledkeztél a világnak ezen részéről.

Nagyon örülök, hogy olvasol :)

puszi

Anonymous said...

a kívánságkosár jó ötlet...hamar dolgozd ki és ájncváj fellépni vele !
esetleg ha párral csinálnád, mondjuk egy csajjal úgy vicces lenne...

Felméri Péter said...

már 75%-ban kész :D

gyere el szombaton megnézni. valóban jó lenne egy lány aki párba teljeseítené a kivánságokat velem, de nem hiszem, hogy ez erre a show-ra összejönne.

Anonymous said...

Hat en ket kategoriaban rad szavaztam...hagyom, hogy talald ki melyikben :)

Felméri Péter said...

na most adtál gondolkodnivalót :)