Friday, April 13, 2007

A Világ Top10 Legjobb Költője Szövetség (AVT10LKSz)


Arra gondoltam, hogy megalkotom ezt a szövetséget, mert nagy hiány van rá, és ki tudja mikor jut egyéb költőnek eszébe ez. Úgyis a legtöbb el van foglalva a saját kis pitiáner életével és problémáival meg ilyenek és inkább ugranak a vonat elé, minthogy szövetséget alapítsanak.

Minden költőt, aki nem hajlandó a rím és ritmus kedvéért feláldozni a mondanivalót, szeretettel vagy kevésbé szeretettel fogad a szövetség. Jelentkezni lehet akárhol, de főleg itt. És persze nemzetiség nem számít, akár erdélyi magyarok is jelentkezhetnek. Eddig van egy tag, aki én vagyok.

A szövetség megígéri, hogy nem vesz részt a választásokon, de a támogatásokat igencsak nagy szeretettel fogadja. De mondjuk inkább pénz formájában, mert hogy azért használt ruhákkal nincs mit csináljunk.

A Mottó:
"Az okosak nem mennek el, de aki hülye az is marad."

Vagy akár ez is lehetne a mottó, ha már mottóknál vagyunk.
"Mink a hispánokat is szeressük."

10 comments:

Anonymous said...

Inkább az elsô, az jó kis mottó.

benkenandor said...

nem tudok azonosulni a b) mottóval, sajnálom.

Felméri Péter said...

ha az első lesz a mottó, akkor te is belelépsz a szövetségbe, úgy érsem Nándika?

benkenandor said...

jól van, megdumáltál, geci :D

Anonymous said...

csak akkor, ha én lehetek a top1.

Anonymous said...

Mottó 3: Always expect the spanish inquisition...

Felméri Péter said...

Nelli, a Top10 tág fogalom, azaz nem csak 10 költő fér bele, a másik fontos dolog pedig az, hogy nincs benne sorrend. De ne hagyd, hogy ez letörjön és csatlakozzál. A szövetségnek szüksége van rád :D

Anonymous said...

én is én is!

Felméri Péter said...

akkor az már 4 tag :D

Anonymous said...

a top10 az top10, mikor sorba vannak álllítva. 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10. pont. és nem egy tág forgalom. de egye fene, megdumáltál.