Friday, April 06, 2007

Humorfeszt 2007


Az idén április 21-22.-én kerül megrendezésre az Erdélyi Humorfesztivál. A szervezőktől tudom, hogy lesz ingyen kaja és pia, mindenkit szeretettel várnak. Az is jöjjön el, aki nem szereti a humort, de például éhes vagy szomjas. Mert nagy buli lesz sok étellel és itallal. Hogy ne ismételjem magam többet, még csak egyszer leírom, hogy FIGYELEM!! AZ IDEI HUMORFESZTEN FREE FOOD AND DRINKS. Na befejeztem.

Helyesírási kérdés, az okosaknak: Hova kell tenni a vesszőt a "hogy" elé, ha a mondat ezzel a szóval kezdődik? Tehát akkor így írom, hogy: ", Hogy telt a kirándulás?"? Vagy akárhova tehetem akkor a vesszőt a mondaton belül, tetszés szerint? Mert ugye van az a mondás, hogy ahol egy "hogy" van a mondatban, ott a vessző se lehet túl messze. Tegyük ezt a világot jobbá, az által, hogy mindenki helyesen ír! Köszönöm.

Visszatérve. Az idén nem versenyzek a versenyen. Mert a szervezők, értsd az a gonosz TSz, aki most biztos a blogháborút, meg a balhét akarja megbosszulni és a társa, Béfé, akivel nincs semmi baj, de TSz biztos felbujtatott és megfenyegetett, hogy megmérgezi ha nem ért egyet, kitalálták, hogy a tavalyi nyertes nem versenyezhet. Azaz én, TSz ellensége, nem versenyezhetek. Pedig most 7 millió a fődíj.

Na de megvan ennek a jó oldala is, pl az, hogy biztos nem fogok veszíteni. Ami mondjuk jó. Mert akkor mindenki úgy emlékezik majd, hogy igen, Felméri Péter, az a köcsög, aki az idióta gyereket alakította, igen az jó volt, milyet röhögtem, jegedi-smegedi. Azért égés lehet az idén is, mert egy félórára enyém lesz a színpad, hogy valamivel fellépjek. Csak nem vagyok már gyakorlatban. Majd csak lesz valahogy, mert olyan még nem volt, hogy ne legyen sehogy.

Szerdán rádióban lesz Humorfeszt népszerűsítés, el kell meséljem, hogy milyen jó volt nyerni és milyen sok tapasztalatot szereztem és szabad poénkodjak, de nem említhetem meg a Médiabefutót. Ezt amúgy se említeném, mert ott nem nyertem, akkor meg minek.

Tipp: Ha jön Zsók, akkor valószínűleg ő nyer.

2 comments:

andi said...

:)) te ismered tsz-t meg befe-t! =)) eddig azt hittem a mi varosunk kicsi, de mostmar tuti hogy kolozsvar is kicsi :))

Felméri Péter said...

:)) Hát ők szervezik a Humorfesztet én meg megnyertem azt a tavaly = love.

Különben Béfét a Perspektívától ismerem, ahol munkatársak voltunk ( :)) ). Talan TSz-t is onnan.