Sunday, April 15, 2007

Miért?


Napok óta matt vagyok. Filmet nézek és sehogy se haladok a darabbal. A darabokkal. Egyszer már megszállt az ihlet pár napja. De annak a hatása kezd elmenni és most csak ülök és nézek ki a fejemből. Holnap megnézem a kívánságkosarat. Habár nem hiszem, hogy sikerül hegedűt szereznem. Megpróbálom hegedű nélkül. De akkor is rengeteg kellék kell még, amiket valószínűleg saját kezűleg kell majd megszüljek.


Néha arra gondolok, hogy milyen jó lenne péknek vagy juhásznak lenni és le se szarni az egész világot meg a pénzt meg a jövőt.

6 comments:

Anonymous said...

A juhásznak se nem vagyon mindig jó dolga! A péknek meg pláne :D

Felméri Péter said...

pedig de... na jó a juhásznak szar, ha esik, de különben...

Lorinczi Zoltan said...

Nekem olyankor nincs ihletem meg elni se, amikor faradt vagyok.

Tehat szerintem elso lepeskent pihend ki magad... Alvassal, friss levegovel, semmivel.

Felméri Péter said...

Kösz Lő, estére megjön a hangulatom és mindig bizakodóbbá válok. Most este van :D

Anonymous said...

Én is majd egyszer cukrász leszek :D

Lutzi said...

en epitkezesben akarok munkas lenni...semmi felelosseguk es gondjuk