Monday, April 02, 2007

Blogversenybenevezés

Beneveztem a blogom a most induló RoBlogFest-re. Jó sok kategóriában. Olyan sokba, hogy ha csak két ujjad lenne egy kezeden, akkor meg se tudnád számolni egy kézen. És fantasztikusan nagyon akarok nyerni. Mondjuk elhalászni Robi orra elől a legjobb design díjat. Na az lenne aztán nagy buli. Szavazzatok rám abban a kategóriában, mert megígérem, hogy hogyha nyerek, akkor még szebbé varázsolom a blogom. Na de ha Robi nyer, akkor az se gáz, én rá fogok szavazni.


Meg még hova is jelentkeztem... Ja igen, ott van a legjobb blog ever vagy mi a neve a kategóriának, szóval a fődíj vagy mi. Azt meg azért szeretném megnyerni, hogy a szüleim legyenek büszkék rám.


És akkor még benne vagyok a legszórakoztatóbb blog kategóriában. Oda nem tudom ki tett be, de gondolom, hogy Tihi. A két ősellenséggel, Nándikával meg TSz-el. akikkel már blogharcoltam egyet. Na meglátjuk ebből mi sül ki. Nándika én azt mondom neked, hogy hogyha nyerni akarsz valamit, akkor nevezzél be a legrosszabb blog kategóriába. Igen. Na, neked mit mondjak TSz, hogy feladd?


És még valami kategóriába is feliratkoztam, de nem a nőkhöz, az biztos. Ha jól emlékszem...


Mindenki szurkoljon annak akinek akar, de a végén szavazzon rám. Nah. Egészséget.

10 comments:

Lorinczi Zoltan said...

En nagyon olcson szavazok.
Erdeklodni... nalam.

benkenandor said...

már valaki benevezett a legrosszabbak közé, szeretem a paradoxális (vagy paradoxikus? :D) jelöléseket, muhahahah.

felméri, kösd fel a gatyád. egész a nyakadra. mert megfingatlak :D

benkenandor said...

ja azt el se mesélted ugye senkinek, hogy megfingattalak diablóban :D

Anonymous said...

Bezzeg engem meg se említesz, te kis ravaszdi!!!

Felméri Péter said...

Lő, lefizetnélek téged kevés pénzzel, hogy szavazz a blogomra. A részleteket inkább személyesen. Úgy is itt mindenki azt hiszi, hogy csak poénkodunk, nem is lesz feltűnés. Köszi az ajánlatodat.

Nándika, nem én neveztelek be téged a legrosszabbak közé, csak elvártam volna tőled egy ennyi egyenességet, hogy megtedd magad.

Nem meséltem, és ha neked el nem jár a szád soha senki meg nem tudta volna meg :((. De ne feledd, h az én paladinom skil-ek nélkül harcolt a te full-skilled amazonod ellen. Ami egy nő, és egész játék alatt a seggét néztem. Beee.

Emőke te azért nem lettél megemlítve, mert... mert..., na... izé... mert... azazhogy... oh na, igazad van. Téged is meg kellett volna említselek. Itt egy link az Emőke blogjára: http://emoke.freeblog.hu/

Anonymous said...

Hol lehet szavazni? Tegyél linket, hogy gyorsan menjen!

Felméri Péter said...

Sándor, még nem lehet szavazni, egyelőre csak a nevezések folynak a jövő hét végéig. Aztán kiteszem :D

benkenandor said...

ha skilled lett volna, még hamarabb megfingattalak volna, mert az csak elvonta volna az amúgy is szétszórt figyelmedet :D

Anonymous said...

Héé, van egy 76-os szintű varázslónőm és jó lenne kipróbálni, hogy milyen gyorsan zúzom szét az amazonokat meg paladinokat meg az ilyesfajta alja népet :D
E kihívás!

Felméri Péter said...

Nándika, beszívta volna a nap végén a te amazonod a dákót, és kiderült volna, hogy ki az úr a háznál ;)

Csuklanirossz, mi épp hogy megfingattuk Andarielt, aztán egymásnak is estünk Lut Golen kapujában. Szóval a te 76-os varázslód, aki gondolom a poklot is megjárta már, egykettő elkenne minket :)