Tuesday, May 29, 2007

Starcraft rulez

Sokat nem akarok írni, csak annyit, hogy az utóbbi napokban nagyon lefoglalt a Starcraft. Az egyes, az a régi. Újra nekifogtam. Nagyon jó története van, csak sajnos nemsokára befejezem, akkor meg kereshetek Starcraft könyveket, hogy legyen mit rakjak a tűzre, ami bennem ég :D. Majd lehet, hogy írok egy Starcraft verset is, zergül.

- Are you prepared to go all the way, my good Alexei?
- Yes... Yes, I am prepared to go all the way, my good admiral.

(Prietenii ştiu de ce ;))


11 comments:

Anonymous said...

ki is itt a gyerek?
aki starcraftot játszik
hánz évesen is

Lorinczi Zoltan said...

Koreaban a StarCraft nemzeti sport,
tarsadalmi-gazdasagi meretuve notte magat.

Ez neked gyerekes??

benkenandor said...

en taro adun, executor

Kaméleon said...

"Got any questions about propane? Or, propane accessories?" :D

Várom a verset ;).

( "Awaken my child and embrace the glory that is your birthright. Know that I am the Overmind, the eternal will of the swarm and that you have been created to serve me." - ihletnek ;) - habár nem hinném, hogy kellene :D )

Felméri Péter said...

Hát igaz, eléggé gyerekes vagyok még, de hát ez nekem nem negatív jelentésű.

De amit Lő mond az is igaz, rengeteg Starcraft klub van szerte a világon, akkora szurkoló (értsd fogyasztó) táborral, mint máshol a sportoknak, és hatalmas pénzek forognak benne. A világbajnokságokon 30-40 ezer dollár a fődíj.

jdaniels said...

hat azert ilyen szinten meg messze all a focitol.. ahol egyes bajnoksagokon egyetlen kis meccsen tobb millio euro forog..:)
De amugy a szurkolo tabor az tenyleg nagy.
Addig vagy boldog, amig gyerek vagy.

Felméri Péter said...

Jó hogy a focival pédázódsz. Vannak valóban nagy üzemek, de nem minden sportág örvend akkora szurkolótábornak mint a foci vagy az F1. Vegyél kissebb sportokat mint pl. darts vagy curling. És vegyed országnak Romániát :p. Itt pl. többen Starcraftoznak mint curlingeznek :))

tootles said...

vagy a román tractor pulling...

Felméri Péter said...

Jenike, Jenike, mondtam neked, hogy hogyha nem írsz szépen akkor menjél a kis tombolóba amit neked csináltam, ahol kiélheted magad, de máshonnan kitörlöm a hozzászólásaidat, amíg nem beszélsz szépen. Látod, az elsőt bent hagytam, mert szépen beszéltél. Na ne legyél durcás te kis aranymókus.

Tajhamer said...

Hajjátoke emberkék!
Hol tudom megvenni Bp-en szerintetek a Starcraftot? Egy üzletben sem találtam, sehol nincs... Pedig nagyon szeretnék még egy kicsit szórakozni vele, és az eredetit szeretném, nem vmi kalóz másolatot... De ha más nem lesz, akkor a kalóz is jó, csak legyen már valami!
Netes bótot nem tudtok, ahol megtalálhatnám? A Blizzard onlájnját is próbáltam már, de az sajna nem megy...
Örülnék és megköszönném, ha tudnátok segíteni.

Felméri Péter said...

Hello Taj,

A neten megnéztem és ezen a két helyen megleltem a játékot, de szerinmtem még meg van máshol is.

Ez a battle chest, amiben megvan a Starcraft és a BroodWar, illetve egy könyvecske is leírásokkal meg mindennel. Nekem is ez van meg :D

Hogy szállítanak-e Magyarországra, az nem néztem, de biztos akad olyan is.

blizzard

amazon