Saturday, May 12, 2007

Nyertem 1.000.000 angol fontot a lottón

Na erre figyeljetek fel. Nem az a helyzet, hogy ez az első spam-em amit kaptam, sem az hogy mennyire ötletes lenne vagy akármi. Végül is a lényeg az, hogy elküldj nekik pár személyes adatot, aztán ők majd ezt felhasználják akármire. Na de ami a poén az egészben, az az, hogy az angol lottó jahús emailt használ :)) Hát ha már csal valaki, akkor legalább ne az ismertebb szolgáltatókat használja, ha már mindenképpen ingyenesen akarja megcsinálni a dolgot, hanem keressen valami rejtettebbet.

A spam:

UK NATIONAL LOTTERY HEADQUARTERS:
P O Box 1010 Liverpool, L70 1NL UNITED KINGDOM
(Customer Services)

BONUS LOTTERY PROMOTION PRIZE AWARDS WINNING NOTIFICATION

This is to inform you that you have been selected for a cash prize of
£1,000,000.00 (British Pounds) held on the 12th of may, 2007 in
London Uk.The selection process was carried out through random
selection in our computerized email selection system(ess) from a
database of over 250,000 email addresses drawn from which you were
selected. your e-mail
address emerged as one of two winners in the category \\\\\\\"A\\\\\\\"
with the following winning information:

REF No: UKNL-L/200-26937
BATCH No: 2005MJL-01
TICKET No: 20511465463-7644
SERIAL No: S/N-00168
LUCKY No: 887-13-865-37-10-83

The BRITISH UK. Lottery is approved by the British Gaming Board.To
begin the processing of your prize you are to contact our fiduaciary
claims department for more infomation as regards procedures to claim
your prize.

To file for your claim, please contact the processing agent;

Agents Name: Dr.Pinkett Brown
Email:info_uknationallottery17@yahoo.co.uk
TELL: +44-704-570-5528

Remember to quote your reference information in all correspondence. You
are to keep all lotto information away from the general public
especially your reference and ticket numbers. (This is important as a
case of double claims will not be entertained). Anybody under the age
of 17 and members of the affiliate agencies are automatically not
allowed to
participate in this program. Please note; You are hereby advice to send
the asigned fudiciray Agent details below for Processing of your
Claims;

Claims Requirements:
1. Name in full:, 2. Home Address:, 3. Age:, 4. Occupation:, 5.
Company:, 6. Phone Number:, 7. Present Country:, 8. Nationality:
9. Sex:, 10. Winning Email:

Sincerely,
Mrs. Rose Wood
UK NATIONAL LOTTERY.

Ha valaki szeretne egy millió fontot, akkor továbbküldöm a levelet. Csak szóljatok. Le merem fogadni, hogy bármilyen adatokkal lehet nyerni.

10 comments:

testglobaltraffic said...

nice blog

tootles said...

rólam az derült ki, hogy a szudáni, nigériai és benini kormány titkos email-adatbázisában ott van az én szupertitkos yahoo-s címem is: hatalmas összegeket akartak rámsózni, mert csak rajtam keresztül tudják kimenekíteni az elhunyt generális (egyes változatok szerint rokonom) pénzét az országból. tudnak ők valamit...

az egyik ilyen fickóval heccből levelezgettem a tavaly, játszodtam az ártatlan, de kicsit kétkedő érdeklődőt. faggattam, miért pont én, jaj-de-jó-milyen-szerencsés-vagyok stílusban naivan több információt kértem. küldött nekem gyenge photoshop-pal átdolgozott igazolványokat, iratokat, bank-kivonatokat, halotti bizonyítványokat, stb. jót röhögtem rajta, kíváncsi voltam, meddig lesz türelme. végül nem válaszolt, biztos nem tetszett neki a sima paint-ben rajzolt "szkennelt útlevelem"...

Felméri Péter said...

=)) nagyszerű. én is kaptam ilyen leveleket is, de kapásból töröltem őket, pedig az ahogy te jártál el valóban szórakoztatóbb :))

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
VNT said...

jeni, te normalis vagy? en is kaptam lottos ertesitot, es el is kezdtem veluk levelezni. megkertek egyszer csak, hogy ne reply-al valaszoljak, hanem arra a cimre amit ok adtak meg. aztan a googleban rakerestem. egesz tanulmanyok vannak az ilyen fajta csalokrol, es ha ismert szolgaltatot adnak meg, akkor lehet oket jelenteni. a linket bevagtam a sajat lottosomban, mig a hotmailnek (mert az volt a szolgaltatojuk) irtam levelet, hogy milyen celra hasznaljak oket. valaszoltak es megkoszontek szepen az informalast. a lottosok nem valaszoltak tobbet.

Anonymous said...

jeni??? ez meg mi?

én sohasem olvasok el ilyen leveleket, mert...hmmm...miért nem? mert már milliomos vagyok...:P (sajnos nem)

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Felméri Péter said...

a két jeni-s kommentet töröltem, mert egy blogger társamat szidták megalapozatlanul és izléstelenül.

Tajhamer said...

Hogy lehet a blogspoton kommenteket törölni? Nálam is megfordult ez a jeni, csak nemtom törölni a kommentjét... Segítene vki? előre is kössz. :)

Tajhamer said...

bocsi, közben sikerült... :))