Friday, May 18, 2007

A koreai rádiózásról

Na ez a cím kicsit nagypofájú, mivel fogalmam sincs a témáról, nem is lesz itt elemzés, csak amikor felkeltem és rádiót akartam hallgatni, akkor minden adón 60% pofázás, 20% reklám mellett csak kevés zene folyt, úgyhogy a winamp rádió listáját böngészve egy koreai adóra bukkantam Ott volt a top 10-ben, de ez talán nem jelent sokat.

Rákattantam. Koreai lány mesélt valamit, vagy inkább felolvasott, mert nagyon folyékonyan beszélt, nem vettem észre, hogy egyszer is félreszólt volna, nem mintha rájöttem volna, de feltételezem. Jó hosszan beszélt, de nagyon kellemes volt a hangja, szóval csak hallgattam. Ekkor fogalmazódott meg bennem, hogy a koreai pont olyan nyelv mint a magyar, azzal a különbséggel, hogy nem értem.

Aztán jött kis zene, majd újra a lány aztán megint zene. Mindkét zenének ismerős dallamai és ritmusai voltak, csak a szöveget itt se értettem. Aztán kikapcsoltam. Elég volt ennyi kultúra mára.

2 comments:

Anonymous said...

Itt nincs egyáltalán pofázás: http://www.radioblogclub.com ! ;)

Felméri Péter said...

Ez olyan zenét-felrakok-a-blogomra kütyü?