Monday, May 21, 2007

Egy k**va rossz hír


Máma egy boldog bejegyzést akartam írni, hisz mostanáig egy annyira kellemes és valóban boldog napom volt. De azok után, ami nemrég történt, nem tudok boldogan viszonyulni a világhoz. Sőt a blogom az egyetlen hely, ahova most fordulni tudok. Mivel gyermekem született. Igen, tudom, hogy most sokan megrökönyödnek, hogy jesszusmária, hogyan történhetett ez, de higgyétek el én is így vagyok ezzel. Annyira megrökönyödtem, hogy egy ideig nem is tudtam szólni. Csak tartottam a telefont a kezemben és bámultam. Még gondolatok se jöttek a fejembe. Teljesen lefagytam. Most se tudom, hogy mit csináljak. Segítsetek.

14 comments:

Felméri Péter said...

NOT!

andi said...

ez most komoly?!? hogy lehet h most (feltetelezem) tudtad meg?!? kulomben gratula..vagy mit is szoktak ilyenkor mondani.. es csak semmi panik :P

Anonymous said...

És fiú lett vagy lány? Egyébként én így írnám a címet: Egy !(k**va rossz) hír :).

Anonymous said...

Szóval ez egy NOT-joke, amit az amerikaiak értenek, de senki más nem.

Kaméleon said...

sz.cs. - én értettem a poént, csak akartam látni, hányan veszik be ;) Nem is kellett lássam, hogy NOT, mert már röhögtem is :D. Habár én ismerem Pétert :D és a stílusát és a humorát ;)

Jó volt a poén ;). NOT! =))

Felméri Péter said...

Nem Andi, nem komoly, ez ahogy SzCs is mondta egy NOT-joke.

Az elején én se értettem, de úgy ahogy Borat csinálta a végén szerintem a film egyik legjobb poénja volt.

Ha valakinek még mindig nem esett volna le, akkor ajánlom figyelmébe Boratot :))

Anonymous said...

Hát valahogy nekem nem jön be az ilyen poén (bár rég ismerem ezt a stilust). Lehet, hogy nem vagyok elég buta hozzá :)

Anonymous said...

nem is lesz gyermeked.soha.SOHA.NOT
es ha lesz akkor kretén nyálfolyos gurzma féleség

Lorinczi Zoltan said...

en sem ertettem a viccet, mert a Borat-ot nem birtam vegignezni...

Anonymous said...

a Borat egyes jelenetei jók, de nagyobbrészt csak amerikaiaknak ajánlott... esetleg, ha nem írtad volna ki, hogy NOT és valami apasági tesztekkel, képekkel, hanganyaggal stb. alátámasztottad volna, akkor jobb poén lett volna. Pletykált volna rólad fél Kolozsvár... :D

Felméri Péter said...

Ez direkt egy ilyen "NOT joke"-nak készült. Amúgy nem igazán húztam volna ezt a poént, mert még megtudják a szüleim vagy elárasztottak volna a jahú mess ablakok. :)

Péter said...

Nem is hiszem, hogy te ezt is humorosnak gondoltad.
Bocsi, de ez egy nagyon hülye vicc.

NOT! :)

andi said...

es andi ismet szokenek bizonyult...

Felméri Péter said...

Na jó, látom senkinek se jött be...