Tuesday, January 22, 2008

Taram taram

Szétszereltem, kipucoltam, aztán összeszereltem azt a kurva porszívót. Nehéz munka volt. Volt benne vagy 20 csavar, tönkrement a tenyerem, amíg megbirkóztam velük. És rengeteg por jött ki minden olyan helyről, ami nem a gyűjtőszák. Hogy utálom a port... főleg a port hajszálakkal keverve... Na remélem nem fogom megálmodni.

Na ebben a bejegyzésben nem írtam semmi okosat a Székelyföld Autonómiájáról, ami mostanában nagyon nagy téma az internetben is. Mert hát mit írjak? Az egész pénz ami onnan eljön adóban, az mind ide jön Kolozsvárra és utakat építenek, meg takarítják a várost. Hát rossz ez? Na ennyit értek én az egészhez? Hát írjak akkor róla?

2 comments:

Lorinczi Zoltan said...

Hat ne is irjal, mert tenyleg nem ertesz ehhez.

A penz, ami onnan kimegy adoban, az a politikusok zsebebe megy, mert ellopjak. Ami mar nem fer az o zsebukbe, az megy Kolzosvarra, ahogy te mondod.

Na, igy ertek en a politikahoz :))
Meg irjak? :P

Felméri Péter said...

Te minek képzeled magad, hogy itt gyanusítgatod a politikusokat?