Monday, January 28, 2008

Széchenyi István - önéletrajzom - írta Felméri Péter - 2. részlet

A hatalmas igényre való tekintettel, ami jelen esetben 1 ember, folytatom kutatásaim eredményének leközlését ami a Széchenyi István önéletrajzát illeti. Egy nagyon poros és egérszarral teli könyvben a következőkre bukkantam:

"Kedves naplóm. Megint én vagyok az, Széchenyi O.E. István, folytatom a naplómat. A két iniciálé a nevemben a legtöbb ember számára ismeretlen, de ez így is van jól. Minden esetre, sok ismerősöm a parlamentből, amikor meglátta, arra tippelt, hogy magam biggyesztettem oda őket nagy pökhendin, és azt jelentik, hogy "Ország Ember", pedig nem. Azok valójában azt jelentik, hogy "Ottó Elemér". Na mindegy. Ma nagyon unalmas volt a parlamentben. Megint. Már unom ezt a forradalmi hangulatot, amikor mindig kell tenni valamit. Az az idióta buzeráns Fülöp ispán (ispán, halj oda, micsoda foglalkozás. akkor már inkább legyen szenátor vagy pék vagy akármi.), azzal csesztetett, hogy kellenek fegyverek, hogy [az egérszar miatt nem tudtam kiolvasni ezt a részt - a szerk.]. Kossut Lajos is készül a forradalomra, lovagolni tanul. Csak én nem tudom, hogy mit csináljak, most itthon vagyok ágyban, párnák közt halok meg az unalomtól. Na majd holnap rendet rakok a parlamentben."

(Első rész)

1 comment:

Anonymous said...

Engem abszolút érdekel a folytatás, a múltkor is akartam kommentelni, csak annyira hülye vagyok, hogy nem tudtam mi az url. Ez a helyzet a mai napig annyiban változott, hogy most már sejtem.
Na mindegy, Legalább 20 fejezetes legyen a napló!!
Gada