Tuesday, January 08, 2008

Felméri Péter Show 12 - Game Over

Szerusztok emberek. Ma egy kis manó is azt mondta, hogy blogoljak és mivel én azt csinálom amit mondanak nekem, hát blogolok. Miről is, miről is, hát adja magát a téma csuklóból. Mivel nem tettem még fel az utolsó Erdély FM-es produkciómat, megteszem most, hogy lássátok ti, hogy én mennyire egy nagyon humoros perszón vagyok. Ebben az adásban csak 100% Felméri Péter van, mert a legutolsó meghívottammal készült anyag hangminősége, Erika szerkesztő szerint, nem elég jó.

Ez lett szóval az utolsó Felméri Péter Show. Hogy miért maradt abba? Gondolom ezt kevés történész fogja majd kutatni, ezért inkább megírom én. Szóval a főnök szerint kevés partnerrádió vette át a műsort. (Itt megsúgom, hogy a híreket és a popsuli című adást leszámítva ez ment a legjobban, de én külsős voltam, azaz könnyen leépíthető) Persze úgy váltunk el, hogy ha lesz saját frekvenciája a rádiónak, akkor majd újra tárgyalunk, meg lehet, hogy beindul valami más műsor is, amibe én bekerülhetek, szintén humor témával, de ez még csak elképzelés.

Szóval lejárt egy 12 részes szezon, remélem volt olyan, akinek tetszett és szívesen hallgatta meg, illetve ha volt olyan, akinek kifogásolni valója volt, sajnálom, hogy nem szólt időben. Nekem minden esetre jó szórakozás volt, új embereket ismertem meg, belekóstoltam a rádiózásba is és mindenképpen jól fogott, hogy a rádióval is kísérletezhettem egy keveset.

Na de fel a fejjel, én nem sírok, mert a múltkor, amikor sírtam befolyt a billentyűzethez és tönkretette, szóval erős leszek, mint a Pirosarany és visszafogom magam.



(letöltés)

No comments: