Friday, January 18, 2008

Én és a Szomszédnéni

Na most figyeljetek köcsögök. Én ismerem a Szomszédnéni Produkciós Iroda mindkét tagját. Személyesen faszikáim. Na ehhez mit szóltok? Azt hiszitek, hogy nem? Na itt egy bizonyíték. Az egyiket úgy hívják, hogy TSz (ejtsed Téesz). Na? Még mindig nem hiszed csávó? A másikat meg úgy hogy Béfé. Ami a Bálint Ferenc rövidítése. Na itt a bizonyíték. És, ha a kocsmában találkozok velük, akkor köszönnek nekem. Még egy bizonyíték. Na ki a király? És most lesz nekijek egy 1100 * 10 billió-milliószor legjobb előadásuk pont szombaton január 19.én. Az Operában. Becsszóra. Érted? Az OPERÁBAN!!! Itt a plakát is. Word.

Ezen a plakáton meg ott vagyok én is közöttük. De ez titkos baráti plakát, nem publikus. Csak hogy lássátok, hogy mennyire jó barátok vagyunk. (NEM HAMISÍTVÁNY!!!)

U.I. A jegyek mind elfogytak már, mert olyan jók.
U.I.2. Még IWIW-en is bent vannak nekem.

2 comments:

Unknown said...

Assemmi. Én téged es ismerlek (igaz, csak egy hete) :D

Felméri Péter said...

Igen, és téged is ismerlek Szeklermen, ne hidd, hogy megfeledkeztem rólad. Én itt olyan vagyok majdnem mint a maffia, mert és mindenkit ismerek. Muhahahaha.