Sunday, July 01, 2007

Fesztivity - próba 1

Tegnap járt le az első próba a Fesztivity-n. Avatárt kellett készíteni, ami azt mutatja, hogy mi (versenyzők), hogy nézünk ki a félsziget legjobb bulija után. A yahoo messenger-nél persze van egy olyan lehetőség, hogy avatárt készíts magadnak, ami abból áll, hogy egy babát kell felöltöztess és formálj olyanra amilyenre te akarod. Mivel a versenyben levő felhívás megemlítette a y!mess-et is én nekifogtam nagy bőszen, hogy faragjak valami maradandót. Mint utólag kiderült rajtam kívül még csak 2-3 ember fogta fel így a dolgot, a többiek mind saját photoshoppolt alkotást mutattak be, volt aki egész kollekciót, hogy a téma biztosan le legyen fedve, mások meg csak egy képet. Hát ez van, a próba nem volt teljesen konkrétan meghatározva szóval most eléggé színes lett a skála. Ha jól értettem mára döntés is születik az ügyben, kiderül, hogy ki jut tovább a következő fordulóba. Akárhogy is legyen, nekem nagyon tetszett a tegnapi hangulat, amikor összegyűltünk a próba letételekor egy conferenc szobába, dumáltunk, ki írva, ki beszélve :).

Ha többet akarsz a fesztivityről megtudni klikk ide. Lehet szavazni minden próbában a kedvencedre, illetve hozzászólni a bejegyzésekhez. Mindezekért pedig akár pólót is lehet kaphatsz.

No comments: