Tuesday, June 26, 2007

Fesztivity

Nálam az van, hogy minél több dolog történik velem, annál kevesebbet írok a blogba, viszont ha nagy a pangás, akkor meg sokat. De most csak rászánom magam ez írásra, hogy lejegyezzek pár sort a Fesztivity-ről. Ez egy verseny, amin VIP belépőt (+ kaja meg szállás) lehet nyerni a Félsziget Fesztiválra. (részletekért a versenyről klikk ide). Most lehet hogy van akiben felmerül a kérdés, hogy miért jelentkeztem én ide egyáltalán, ha nekem már úgyis megvan ez? (Azért van ez már mind meg, mert fellépek a humor sátorban.) Szóval én inkább a verseny kedvéért neveztem be, nem mintha nagyon kompetitív lennék, de ez a verseny megfogta az érdeklődésemet.

A versenyre lejárt már a jelentkezési időszak, és 20 (9 lány / 11 fiú) embert választottak ki az eredeti 10 (5 / 5) helyett, biztos azért mert sok érdekes jelentkező volt. Aki kíváncsi a versenyzőkre, az megtekintheti őket itt, illetve olvashat is róluk itt. A start pénteken van és az első próbára körülbelül egy nap adott. Lesz közönségszavazás is, illetve az olvasók hozzászólhatnak a próbákhoz ha jól értettem. Talán minden nap félsziget pólókat sorsolnak ki a hozzászólók között.

Ennek eléggé reklám szaga volt, de most csak erre volt energiám.

1 comment:

Anonymous said...

profi, csak mindehez videó kellene és nem szöveg + képek. kinek van türelme végigolvasni naponta egy 10 oldalas beszámolót? jó az ötlet de a transindex szux.