Monday, July 16, 2007

Egy kellemes hétvége

Mármint ez volt az, ami épp elmúlt. Amúgy csak zárójelben jegyzem meg, hogy nagyon hasznos ez a helyessírás javító, mert ahogy egyet hibázok, máris készségesen figyelmeztet. Az első mondatban az elmúlt szót írtam ékezet nélkül, és úgy is hagytam volna, ha nem szól. Visszatérve. Hogy miért is volt kellemes? Hehe.

Először volt a péntek, ami nekem születésnap és amikor sok mindenek történtek. Például egy jó, hogy találkoztam Andival, élőben. Andi fotó-médiát végzett és hazautazott dolgozni. That's bad. Hátha visszaküldik még tanulni Kolozsvárra :P. Aztán találka a barátokkal, akik mind mondtak minden jót, adtak ajándékot, mert megérdemeltem :D Aztán innen már nem sokra emlékszem. A másnap felkeléssel kezdődött, amit kb. egy órás tervezés előzött meg. Aztán meg egy esküvő következett, annak minden pompájával és díszével. Ha leszámítjuk az idegesítő alakot, aki végigfilmezett mindent és mindenhol ott volt, akkor egy kellemes esküvő volt. Habár kérdezzétek meg Zolit is, mert lehet, hogy ő másképp gondolja...

Wasárnap (hadd köhögjön a helyesírás javító) pedig elkészítettem ezt a csodálatos-vadi-új-wow-de-cool-leszakad-a-pofátok kis kütyüt a blogban, itt jobbra. Ez arra jó, hogy minden képkocka egy linket rejt mindenféle jó blogokhoz. Csak 1 gond van, méghozzá az, hogy nem lehet tudni csak úgy ránézéssel, hogy melyik hova mutat. De ha ráviszed az egeret, akkor kiírja. Hát ez van, művészlélek vagyok, úgyhogy előnyben részesítettem a gyakorlatiassággal szemben a szépséget. Igen, ezt a designt egy időben gondoltuk ki Emőkével, aztán elmondtuk egymásnak, és abban maradtunk, hogy megcsinálja ő egy kis mókussal, de aztán még mindig nem lett belőle semmi, szóval akkor megcsináltam én. Emőke, nem fogok fizetni a jogokért és ha akárki kérdezi, akkor letagadok mindent.

Közben meg elrejtettem három új linket is a többi közé. Mert jól írnak:

Andi - la vie en rose
Kövi Sára - Balettka
Székely Csaba - Garat

És a sorrend is keveredett kicsit, hogy nagyobb legyen a fejetlenség, szóval az újakat ne a végén keressétek mind :P Csordulásig van a lelkem művészettel. Mindjárt verset írok.

4 comments:

Kaméleon said...

Tőőőők jóóóó :O! Szuuuupeeeer! Wooow! Úúúúh-ááááh! :D Tényleg nagyon jó. Annyira jó, hogy megcsinálom én is egy kaméleonnal :D Vagy nem :P Majd meglátom ;) Remélem nem haragszotok meg Emővel :)

Felméri Péter said...

És! Programmal van megcsinálva frate. Akármikor le tudom cserélni a képet es seperc alatt megvan az uj template :D I feel good. Ez volt a szereplős moment ;))

Anonymous said...

Szégyen és gyalázat! Sajnálom, hogy ilyen szépre sikeredett. :p Én teljesen új arculatot tervezek a blogomnak, ha minden igaz. A peres dologgal kapcsolatban még elgondolkodom, de addigis szégyelld magad! :p

Kaméleon said...

Csináld meg azt programmal, hogy mindegyik kép egy darabocskát mutasson a blogokról :->, sakko kemény vagy :P.

Amúgy szedd ki a betüket a képről. A sima képek sokkal jobbak... părerea mea ;)