Monday, July 09, 2007

Az UFÓ-król, a teljesség igénye nélkül

Amikor Pesten voltam, vettem egy UFÓ-magazint, hogy informáljam magam az ufó-hírekről. UFÓ menetrend nem volt benne, hogy mikor jönnek és mikor mennek az ufók és melyik bolygókra. De sok fotó volt ufókkal, meg rajzok és storyk. Szóval az egész bizonyítva van. Ami le van írva az csakis igaz lehet...

Most a TV-ben láttam: Juj pont 9 piramis van, pont annyi ahány bolygó... Ez jelenthet valamit... Biztos az ufók építették a 9 piramist, emlékeztetőül. Na de várjunk csak, hisz nem is kilenc piramis van, hanem több... Szóval akkor biztos több bolygó volt valamikor mint 9 csak elpusztultak vagy mi...

Én fenntartom annak a lehetőségét, hogy legyen még értelmes civilizáció a Földön kívül, de azért ezek már nagyon dedós érvek...

5 comments:

tootles said...

újabban nem is kilenc bolygó van, hanem csak nyolc, a plutót leminősítették, ha jól sejtem. ezért egy piramist is gyorsan el kell tenni láb alól, vagy átnevezni dombra, nem?

Felméri Péter said...

:D igen, leminősítették a tavaly ilyenkor kb.

De szerintem mi nem kell semmit se csinaljunk ezzel kapcsolatban, mert jönnek majd az ufók és pontra teszik a dolgokat ;)

tootles said...

az ufók jönnek s leminősítik a földet:)

tootles said...

(ha nézed a southparkot, akkor tudod, min röhögsz:D)

Felméri Péter said...

erről a sorozatról lemaradtam sajna, csak egy pár részt fogtam ki belőle...