Friday, July 20, 2007

Találmányok - a távirányító

És az ember feltalálta a kést, hogy legyen amivel kinyissa a távirányítót. Vagy fordítva. Feltalálta a távirányítót, hogy legyen amire használja a kését. Na valamelyik a kettő közül. Kiismerhetetlenek az Úr ösvényei.

Szóval az előbb kibontottam. És minden volt benne. Fotóalbum, valamelyik ősöm protézise, dinoszaurusz csont és még egy pár kevésbé használt zokni is. Nagy nehezen kipucoltam a kis kütyüt. Ez azért volt muszáj, mert a "következő program" gomb nem működött. De most már minden OK, újra lehet nyugisan tévézni.

And once again the day is saved, thanks too felméripéter-man.

2 comments:

Kaméleon said...

Elmentem a fogorvosnőmhöz (mindannyian tudjuk, hogy melyikhez ;) ), benézett a számba, "hmmm", kitúrja a nagy fém tomést, "a-hmmm", aztán meg "úristen! ez hogy kerül ide?!". Benyúl a fogam mélyére és kivesz egy franciakulcsot :))

Nem tudtam, miért húzott a fejem balra. Egyesek aszonták, hogy azért, mert felborult az agyam :D. Na meg mérlegen is 4 kilóval könnyebb vagyok most :D. És a repülőtéren sem csipog a kapu :P.

Felméri Péter said...

és végre apukádnak is megvan a kis játékszere, amivel téget tanított, amikor kicsi voltál és rosszalkodtál... :P