Tuesday, January 23, 2007

TSz meg Nándor, ti köcsögök, most jól kiosztalak titeket


Most hogy így elterjedtek a blogok ahogy, ideje lenne már az első blogháborúnak, ahol az egyik blogger szapulja a másikat. Na. Én bele is fogok akkor. Egyszerre kettőnek is írok, hátha nem venné a lapot valamelyik. Például TSz, aki halottnak teszi majd magát ha úgy látja jónak.

Na Téesz, kezdem veled. Szóval. Te vagy a legcsóróbb blogger akit ez a sárgolyó a hátán hordott valaha is. Azért mert, úgy írják helyesen, hogy "ügyes" és nem úgy hogy "ugyes" vagy "közelgő" és nem "kozelgo". Mind hiába hozod fel, hogy Csíkban nincs billentyűzet csak mouse és amikor postot írsz, akkor mind máshonnan kell bemásoljad sorra a betűket. Vagy hogy nincsenek magyar karakterek vagy mi. Hát ha nincsenek, te kéne egy karakter legyél. És ez még csak a kezdet. Kettő. Alig írsz a blogba és ha igen, akkor is csak mindenféle képtelen meg vicces dolgokat, soha sem karolod fel tudományokat meg a nemzetet, csak mindig viccet űzöl (és nem "uzol", beeee) belőlük. Még hogy oposszum éned lenne. Hah, nevetnem kell. Utánajártam a tudományokban és nem találtam semmi olyat, hogy oposszum. Még hogy oposszum. Akkor miért nem mondtad inkább, hogy opozzum. És itt nem állok meg. Mert nem ez az első szó, amit kitalálsz, mert volt még a kacsamatt, amit lefoglaltál magadnak (itt), de annak még a jelentését se tudod, csak úgy kitaláltad. Hah.

És ezt azért kapod, mert elvitted a sakkomat és még nem adtad vissza és akkor mind nyikorog a kamraajtó amikor fúj a szél, mert nincs ami kitámassza.

Na most te jössz Nándor. Felkészültél? Na akkor egy. Olyan csúnya szürke, háttere van a blogodnak. Igen. Nézd meg például az enyém milyen szép cifra. És ízléses. Nem olyan unalmas szürke mint a tied, hanem vidám szürke. Csak hogy tudjad.

Meg egyszer azt írtad a blogodba, hogy megöltél egy embert, pedig nem is, csak egy mese volt az egész, utánajártam. Nem is létezett olyan ember, mint akiről írtál, csak mind kitaláltad. Beeee.

És még soha nem írtál egyetlen verset se, mint ahogy én, aki tudós leszek előbb-utóbb, meg költő is. Mert a lányok szeretik a verseket, ha nem tudnád. Te meg csak mind a filmeket csinálod már legalább egy éve vagy mennyi de még egy nyavalyás Oscart se kaptál.

Te meg azért kapd ezt a támadást, mert már több mint hétszáz órája megígérted a Filmtettet és még sehol semmi.


Nándor blogja

Na gondolom most jól tátva maradt a szátok (neked Nándor, meg neked is Téesz). Kíváncsi vagyok mit szoltok ehhez. Ha meg nem jön be ez, ekkor előszedem Béfét meg Gáspárikot, akik szintén blogot írnak.


19 comments:

Lorinczi Zoltan said...

neked mindig van egy uj hulye otleted, mi? :)

Anonymous said...

Hajnali fel negy van, es Teesz vagyok. Ez az az idopont amikor megkivantam a ver illatat, megpedig a te vered illatat. Nem szaladok el, gyere csak! Most egy kicsit faradt vagyok a harchoz, de mindjart lefekszem es kipihenem magam a haboruhoz. Szerteszet hevero csontdarabjaidrol fogok almodni, mnyamm.

Felméri Péter said...

Ez az Anonymus olyan amorf, a múltkor egy lány volt, most meg Téesz alakját vette fel. Vagy Téesz vette fel most az Anonymus alakját?

Na de visszatérve a lényegre: látod Téesz (és nem Teesz), erről beszélek. Nem "idopont" hanem "időpont". Ki hallott már olyat, hogy idopont? Melyik idopontban találkozunk? Hahaha. Nevetséges.

De látom felvetted a kesztyűt. Hájjá.

Anonymous said...

http://nandika.freeblog.hu/archives/2007/01/23/A_kesztyu_el_van_vetve_ya_hear/

tootles said...

gratula péter, ahogy arra számítani lehetett, mindketten rögtön bekapták a horgot, ezennel beismerve, hogy igazat mondtál róluk:)

Felméri Péter said...

:D

long time no see István :)

Anonymous said...

te meg kicsi vagy és csúnya, és még a seggeden a tojáshéja. és én különben is jobb verseket írok, csak nem rakom ki a blogba, hogy dicsekedjek velük, mint te, hogy népszerűséget csinálják magadnak. pfujjjjj.
nem mindta nándika és téesz valami szépség volna. és gáspárik sem, béféről ne is beszéljünk. csak én vagyok szép és okos, mert nekem a seggembe is fejem van. fingani nem is tudok, csak böfögni. kétszer, elől-hátul.
és a pojénjaid sem viccesek, nem is szok röhögni jatuk úgy, hogy összepisáljam magam. ez is micsoda marhaság, hogy most fikázzuk egymást. bár a félszigeten ez volt a legjobb a tavaly, csak gáspárik mindenkit lefikázott, azt hitte, hogy az ő seggéből süt a napfény. és alig hagyott szóhoz jutni valakit.
éljen a blogháború.

Anonymous said...

te meg kicsi vagy és csúnya, és még a seggeden a tojáshéja. és én különben is jobb verseket írok, csak nem rakom ki a blogba, hogy dicsekedjek velük, mint te, hogy népszerűséget csinálják magadnak. pfujjjjj.
nem mindta nándika és téesz valami szépség volna. és gáspárik sem, béféről ne is beszéljünk. csak én vagyok szép és okos, mert nekem a seggembe is fejem van. fingani nem is tudok, csak böfögni. kétszer, elől-hátul.
és a pojénjaid sem viccesek, nem is szok röhögni jatuk úgy, hogy összepisáljam magam. ez is micsoda marhaság, hogy most fikázzuk egymást. bár a félszigeten ez volt a legjobb a tavaly, csak gáspárik mindenkit lefikázott, azt hitte, hogy az ő seggéből süt a napfény. és alig hagyott szóhoz jutni senkit.
éljen a blogháború.

Felméri Péter said...

Most minek kellett ezt kétszer leírni? Látom nagyon megharagutál valamiért. Leellenőriztem és egyetlen betü vagy akár írásjel hibát se vétettél. Én megértem, ha csak egyszer olvasom végig. De nem, le kellelt írjad kétszer.

Te si kaphacc a háborúból ha sokat kalimpálsz, meg az a narancssárga bloggod.

Anonymous said...

ez volt a cél, hogy jól kikapjak. nem erről szól a háború?

Anonymous said...

különben van benne hibe, de mivel nemcsak csúnya vagy és kicsi, hanem buta is, nem találtad meg. na?

Anonymous said...

No Péter, megkaptad a háborút! Már a semlegesek is támadnak :D.

Felméri Péter said...

Kedves olvasó (nem akármeyik, hanem fix te)

Nem tudom hogy akkor most honnan fúj a szél, meg hogy kinek az anyukája vagy most, a Nándoré vagy a Téeszé, de látom hogy nem nyughatsz, ezért kiosztalak téged is.

1. (a gyengébbek kedvedért, azaz a te kedvedért: egy) Nem vagyok csúnya. Hanem szép. Igen. Szép a lelkem, ami szintén a szépségnek a része. Nem lehet csak a külsőségek alapján ítélkezni. És te vagy csúnya. Aha, aha.
2. (kettő) Igen is jók a verseim és nem népszerűsítem őket olyan gátlástalanul, mint a józsfattila, aki bevágódott a vonat elé is hogy minél több kötetet adjon el és hogy belekerüljön a tananyagba.
3. (négy) Igen is jók a vicceim, nagyon vicces vagyok. Ha ha ha. Na látod, te is nevettél az előbb, ne is tagadd, hallottam a hahaha-t. Még jó, h nem pisiltél be a nevetéstől, mert akkor te lettél volna a viccesebb.
5. (tizenkettő) Nem vagyok buta. Tudok olvasni folyékonyan. Azt hiszed, hogy amiért elvégeztél egy egyetemet, már egyből okos lettél? Na hát tudd meg, hogy nem.
6. (utolsó) A narancssárga blogodról mondom. Tudod hogy a narancssárga az új zöld, az pedig a még régibb kék, ami asszem tudod mit jelent.

Touché

Anonymous said...

ad1: nem vagyok kedves. sőt, kifejezetten undok vagyok.
ad2: hát az a kancsi képed ott nem kifejezetten a szépségedről tanuskodik. a napba lehet nézni, de már nem.
ad3: nem vagyok senkinek az anyukája, ez olyan, mikor japán minden indok nélkül lebombázta perl Harbort. csak úgy. a hyecc kedvéért fúj a szél.
ad4: azt jó tudni, hogy van lelked. hol tartod, a kávésdobozban?
ad5: én télleg csúnya vagyok. velkám tu dö kláb.
ad6: apropó versek, meg vonataláugrás: soha nem késő. bár most inkább a repülő van divatban. biztos mindenki olvasná a - különben nem túl jó - verseidet, ha mondjuk elrabolnál egy repülőt, aztán meg felrobbantanád magad. milyen érzés vajon sok ezer liter kerozinban égni?
ad7: a józsefattilás poénon tényleg nevettem. lásd, hogy mijjjen nagylelkű vagyok, ebben igazat adok neked.
adx (nem tudok tovább számolni): de buta vagy, mert azt állítod magadról, hogy nem vagy buta. csak a butál állíthatnak magukról ekkora butaságot.
ady: én születésileg vagyok okos. folyékonyan idéztem weöres sándort születésem pillanatában. azt a versét, amit éppen akkor írt, amikor én mexülettem.
adz: buta vagyok, nem írtem a szines pojénodat. magyarázd meg, lécciléccilécci


tustus

tootles said...

"ad3: nem vagyok senkinek az anyukája, ez olyan, mikor japán minden indok nélkül lebombázta perl Harbort."

a japánokat azért ne keverjük a maszlagba, mert még meg sem tudják itt védeni magukat:)

Anonymous said...

annál jobb nekik, itten pontosan erről van szó. ez egy háború, és kész.

Felméri Péter said...

Nekedves olvasó, az egy inteligencs poén volt, nem is vártam el, hogy feltétlenül megértsd :P

Anonymous said...

Na, te kis skizofréniás fittyfiritty. Háborút indítasz és azt hiszed, hogy abból csak úgy ki lehet lépni, csak úgy abba lehet hagyni? Mert tudomásom szerint nem volt fegyverletétel meg békeszerződés sem. Mindig csak jár az a csacsi nagy szád, olyan sokoldalú akarsz lenni. Egyik nap csak egy tisztességes fiúnak tünteted fel magad, másnap már poétai babérokra törsz, aztán meg már forradalmárkodsz. Mégis kinek képzeled magad? Kritizálsz másokat, de egy nyomvadt egyéniséget se tudsz adni a blogodnak, a lapszéli kis ikonos képeket is mástól loptad! A saját nevedet is kicsi betűkkel írod, mégis olyan pattogi kisgömböc vagy! Lerágatom a füledet a mókusokkal, úgyhogy olyan bolyhos lesz, hogy többet kedved se lesz blogot írni!

Felméri Péter said...

Kedves Fiola (igen, megtudtam az igazi nevedet)

Ne hidd, hogy csak azért mert te itten leszidsz elfelejtkezek a jómódorról (mint ahogy te ezt megtetted). Vegyelek akkor szépen sorra, hogy megérezzed milyen háborúban lenni. Jól utánad jártam, hogy most elhúzhassam a nótádat és örökre elvegyem a kedved a pocskondiázástól. (Hú de szépen írok, érzem hogy ez egy hosszú szöveg lesz).

Tudom, hogy neked a mókus a totem állatod. Na tudd meg, hogy a mókus a legperverzebb állat az összes közül, mert a mogyoróival játszadozik és a szájába is teszi őket. Behhh.

Aztán. Nem vagyok kisgömböc, se pattogi. Hanem egy nagyon is színes egyéniség. És ezt te is nagyon jól tudod. A blogomnak meg van egyénisége. És egyáltalán mi az hogy a blognak legyen egyénisége. Még jó, hogy nem azt mondod, h nem tud beszélni. Nagyokos.

Megnézem a blogodat most melegében, hogy csesztesselek én is téged. Na... Tudod mit ír ki a blogod?? Azt, hogy karbantartás. Igen, mert rászorult. És még te beszélsz itt tartásról. Karbantartás. Hallj oda. Szánalmas.

Zárom soraimat.
Tisztelettel
Felméri Péter