Monday, January 08, 2007

A hétfő jó nap, tralala


Amikor felébredtem, még nem is tudtam, hogy ennyire vicces leszek máma. Engem is meglepett. Na jó, azért nem annyira. Le is jegyzeteltem az ötleteimet. Ennyire vicces egy reggel legutoljára talán akkor voltam, amikor kiötlöttem az Izabella darabot. Most is kiötlöttem egy karaktert. Remélem ugyan olyan jól sikerül majd mind Izabella. Habár ami azt illeti, remélem hogy jobban. Ez egy kihívás számomra, hogy alkossak egy olyan darabot, ami jobb lesz mint az az atomreaktor szomszédságában élő gyermek világát bemutató. Ami ha nem is az első, de egyik első darabom volt, és elmúlt már majdnem egy év a humorfeszt óta és még mindig az a legpoénosabb figurám. (Aki még nem látta: http://www.youtube.com/watch?v=paBvS0S0wnI)

Másik szempontból még mindig nem írtam meg a munka versét, pedig már nagyon akartam. Remélem hamarosan az is kész lesz. Elvégre máma nagyon humoros vagyok. Hahaha.

És egy jó hír a végére, Lő barátom elkezdte írni saját blogját az amerikai dolgokról, hogy akkor hogy, mi és minek meg ilyenek. Mert ott dolgozik. És akkor tudja. Itt a link: http://muzsam.blogspot.com/

No comments: