Thursday, January 11, 2007

A munka verse - ahogy megígértem


Hah, megírtam, ahogy megígértem. Nem úgy mint Téesz, aki megígér valamit a blogba, méghozzá határidőre, aztán meg semmi. Tehát itt van a munka verse. Igen, mert én dolgozok is, amikor a munkában vagyok, nem úgy mint más, aki nem. Szóval lássátok. Valóban, valóban.

A munka verse
írta Felméri Péter


Kinyújt kéz
Leüt B
Kinyújt másik kéz
Leüt P.

Kip-kop
Füstöl a jahú messenger,
Dir-dur
Kerekedik a szöveg.

Tik-tak
Telik az idő
Csam-csam
Itt a szünet.

Vissza-vissza
Vár a munka
Robogjon a motor
Repüljenek a smileyk.

Rájöttem, hogy ezek a versek akkor igazán jók, ha többször elolvassa valaki, nem feltétlenül egymás után, hanem úgy is, ha eltelik kis idő. Ezt csak bíztatásnak írtam ide magamnak, mert sokáig nem igazán mertem vállalni ezen művem színvonalát. Azaz több mind 5 percig törtem a fejem, hogy akkor most feltegyem vagy sem. Találjátok ki, hogy döntöttem.

5 comments:

Anonymous said...

Elemzés:
"Leüt B" ... "Leüt P" => nem programozol, hanem chattelsz, mivel bpxxxx nem igazán lehet se kulcsszó, se valami változónév. BP = Budapest, lehet épp a szilveszteri élményeidet mesélted valakinek a mess ablakban ;). Ezt megerösíti a második szakaszban elôforduló 'messenger' meg 'szöveg' szavak.
Igazán odaadó chattelô mivoltodról tanuskodik továbbá a harmadik meg a negyedik szakasz, hiába jön el a szünet, visszasietsz a smiley-k világába.
Csak így tovább, Éva.

Felméri Péter said...

:)) Végre akadt egy műértő elemző is. Csak így tovább Éva. :)

Lorinczi Zoltan said...

hmm... szerintem, ez a munkakerules verse :)

Lorinczi Zoltan said...

vagy az idealis munkahelye :)

Felméri Péter said...

Ez a munka verse, mindenki ezt csinálja a munkahelyen, nem tudom mi a furcsálkodás. Szívre a kézzel és mondani, hogy nem.