Wednesday, July 01, 2009

Anonymous Máté

Az évek során sok kritikát kaptam a fellépéseim miatt, voltak pozitívak és negatívak, építő jellegűek és anyázósak is. Kaptam levelet a yahoo-ra meg az iwiw-en, írtak a blogomba is, sőt a fórumokon is kaptam hideget és meleget is. Voltam már a "román gyerek", mondták már, hogy érthetetlenül pusmogok az orrom alatt, hogy nem tudok magyarul beszélni, hogy nagyon béna vagyok, hogy nincs helyem a humor szakmában és menjek inkább péknek, hogy hagyjam abba, mert informatikusnak biztos jobb lennék, hogy egy kezdő köcsög vagyok, hogy fennhordom az orrom, hogy beképzelt vagyok, amikor semmit se értem el és hogy mit képzelek magamról úgy egyáltalán. Ugyanakkor volt akinek tetszett amit csinálok, sok dicséretet és elismerést kaptam, teljesen ismeretlen emberek szólítottak meg az utcán és gratuláltak, mert láttak a tévében, jelöltek be iwiw-en, mert jó voltam a Showder Klubban vagy valamelyik Dumaszínházban vagy Rádiókabaréban. Készítettek nekem rajongói klubbot az iwiw-en, vagy más közösségi portálokon, dicsértek a youtubeon. Az arány olyan 90%-ban pozitív, 10%-ban negatív. És itt meg kell említsem, hogy nagyon örülök azoknak is, akik utólag bevallották, hogy első meghallgatásra, illetve első alkalmakkor nem kedvelték a humoromat, de most már nagyon szeretik amit csinálok. És igen, tudom, hogy megosztó a stílusom, és ezt nem is bánom. Sőt, büszke vagyok rá. Örülök, hogy nem mindenki érti meg a poénjaimat, hogy nem mindenki látja meg a szépségét a történeteimnek. Ez már csak ilyen.

Anonymous Máté, habzódhat a szád itt évekig, ha ez téged kielégít, nevezd csak seggnyalóknak azokat, akiknek tetszik amit csinálok, de amíg nem tudsz egy ilyen gyönyörű kritikát megfogalmazni, mint ez az 56 éves úr a hegyekből, addig csak ne pattogjál, mert sehol sem vagy.

"Kedves Fiatalember!

Azért írok, hogy közöljem veled, hogy mélységesen felháborít az, amit - biztosan jó pénzért, a zsidók mindig jól megfizetik a fajtájukat gyalázó gójokat (lásd szegény Adyt) - a judapesti rádióban közvetített ún. Rádiókabaréban művelsz. Amelyet - no nem a Rádiókabarét, hanem a néhai Kossuth Rádiót (újabban "emeregey") - szokásból vagy nosztalgiából még hallgatok it fenn a Hargitán.
Szomorú, hogy a szülővárosom nevét a zsidó főnökeid által eléd szórt harminc ezüstpénzért bemocskolod! Költözz ki Judapestre (ahonnan én 25 év kényszertartózkodás után hazajöttem), és ne emlegesd Kolozsvárt!
Szégyelld magad!
Amúgy meg színvonaltalan, olcsó poénokra épülő és szánalmas magyar nyelven előadott a "produkciód", amelynek témáit a metszettfaszú munkaadóid elvárásaihoz igazítod és mocskolod a magyar nemzet és az egyház értékeit.
Verjen meg a Magyarok Istene!"

Amúgy a levél címe: Szarkolozsvári

Ezt a levelet a júniusi Kossuth Rádiós Rádiókabaré után kaptam iwiwen. Meg lehet hallgatni és ítélkezni.


Felméri Péter - Rádiókabaré 2009. Június - Felméri Péter

17 comments:

dzsolt7 said...

Juhhú! Köszönjük a kritikát Mr. Hargita! Így legalább kikerült az oldalra egy új rádiókabaré. :D

dzsolt7 said...

Na, időközben meghalgattam, és zsidózzon le engem is, aki csak akar, de az Újszövetségi Kapitány akkor is egy vicces és jól kitalált poén.

jamesz said...

üdv Péter!

Nekem tetszik a stílusod.Szeretem ezt a fajta nyugodt stand-up-ot.Jók a sóderklubosok is, de olykor kicsit zavar, hogy örökké meg vannak ütközve a világon, és folyamatosan fel vannak háborodva, nem értik mi és miért van.Ez, mint humorforrás kicsit elég már. A minap úgy májusban, június elején nem tudom pontosan láttalak asszem egy ismétlésben...és üdítően hatott a nyugodt hangvételű előadás.

besucher said...

"Újszövetségi kapitány..."
:) :) :) :)

Davell said...

Hali Péter!

Te vagy az egyik kedvencem a Showder klubos emberek közül. Szeretem a humorodat, hasonlít az enyémhez. További sok sikert kívánok és kár foglalkozni az ilyen gyűlölködőkkel, elbánt velük az élet hogy ilyen ostobák lettek.

Vali said...

nekem ismered a véleményem,csak gondoltam erősítem a téged pártolókat :)

Amúgy most itt nem tudom meghallgatni ezt a rádiókabarét,de erre az újszövetségi kapitányos poénra emlékszem a Godotból,és én szerintem ezen nevettem a legtöbbet :D Jó poén volt nagyon :P :)
puszi

Vali said...

nekem ismered a véleményem,csak gondoltam erősítem a téged pártolókat :)

Amúgy most itt nem tudom meghallgatni ezt a rádiókabarét,de erre az újszövetségi kapitányos poénra emlékszem a Godotból,és én szerintem ezen nevettem a legtöbbet :D Jó poén volt nagyon :P :)
puszi

Kaméleon said...

...na és még a székelyek háborognak, ha bicskás hegyi parasztoknak nevezzük őket. Ez az 56 éves favágó biztosan leszúrna, ha meglátna az utcán.

Nem tudom, hogy nevezik azt az ellenzőt, amit a lovak hordanak, mert kolozsvári vagyok és nem falusi paraszt, mint ez a leveles "rajongód", de aki ilyet hord, az ugyanolyan, mint aki a hip-hop-ot ócsárólja, és nem látja a komplexitást benne.

Ezt kitalálni és összerakni, hogy "újszövetségi kapitány", hát bazeg... ehhez zseninek kell lenni!!

Mondjon ki amit-a-faszt akar, kiállni színpadra és előadni egy összefüggő de főleg humoros szöveget, egy kibaszott nehéz dolog! És nagyon könnyű a "fatövibőő pofaazni, érted-e"? Ez a szánalmas!

Anonymous said...

a kritika legalább őszinte volt:-)
én is őszinte leszek: sztem jó :-D

rotfl

Melinda said...

KAméleon szemellenzőnek hívják.Vagyis itt Magyarországon-Heves megyében annak.De amúgy mindenki aztmond amit akar mivel ha nem is látszik de szólás szabadságvan.És nem mindig a jó, pozitív kritika kell.Szükség van negatívra is. Van akinek tetszik Peti előadása van akinek nem.Van aki kimondja bármit is gondol van aki nem.Ő kimondta neki nyugodtabb lehet a lelke.Peti meg gazdagodott egy "ellenséggel".

Anonymous said...

nem kell máris halálra sértődni mert kaptál egy kis rossz kritikát. és azért,mert nem nevezlek szarkolozsvárinak,még vagyok valaki. amúgy ha mindenen megsértődsz,akkor elég nehéz dolgod lesz az életben.

Katka said...

Kedves Péter! Én régebben szerettelek,írogattam ide a blogodra is,de már nem kedvellek és nem a humorod miatt hanem a stílusod miatt! régebben kedves voltál,megbecsülted hogy szeretnek és válaszolgattál mindenkinek! most meg le se szarsz senkit és tényleg nagyképű lettél :( Oké bizti tök jó dolog híresnek lenni de most az miért jó ha felveszel egy ilyen sztár állarcot és közben elveszíted a szimpatizánsaidat? :(
csalódtam!
na tessék lehet fikázni engem is!

Felméri Péter said...

Melinda, nekem nincsenek ellenségeim, leszámítva TSz-t, aki még mindig nem hozta vissza Galla dvd-t.

Anonymous valaki-akárki, köszönöm a figyelmeztetést, megpróbálok a jövőben kevésbé "halálra sértődni", hogy majd könnyebb "dolgom" legyen az életben.

Kedves Katka, nem véletlenül vannak sztár allürjeim, hanem, azért mert egy kib*szott nagy sztár lettem. Tehát végül is talál a kettő. Képtelen voltam megőrizni a kedves énemet, ami annyira jellemzett teljes életemen keresztül, és ami miatt megszerettek az emberek. Egész egyszerűen ez már nem talál a szupersztár státusomhoz, úgyhogy új arculat után kellett nézzek és úgy döntöttem, hogy a legjobb kezdet az lesz, ha nem válaszolok mindenkinek személyesen a blogomba és ha csúnya szavakat használok. Amúgy szerintem kimondottan érték az, hogy "nem szarok le senkit"... Tessék, itt van a te fikázásod is, ha már ilyen szépen kérted. És látod, válaszoltam neked, mégse vagyok olyan rossz.

Valaki még elhanyagolva érzi magát? **sszameg ma "mindenkit kiosztok napom van". Írok is erre egy bejegyzést.

Máté said...

látom annyira megérintett a kritikám h irnod kellett róllam egy bejegyzést. Legalább felfigyelsz erre is. ilyen az élet ezt is kell kell fogadni. amúgy akkor olvasgass a fórumokon ott is szídnak,sértődj meg ott is.

Tibi said...

egesz jó ez, csak ne lenne benne olyan sok "így" szócska, mondjuk kb. 0,5 százaléka elég lenne.

Dr. Csiby Károly said...

Kedves zsidóbérenc ócska bohóc, Felméri Péter!
Ha már eldicsekedtél a tőlem kapott levéllel, nyugodtan közzétehetted volna a tisztességes nevemet is, amely valódi és nem álnév, ami mögé a ti virtuális világotokban szerettek rejtőzködni.
A véleményemet fenntartom. Süllyedsz majd te is az egész liberális szar zsidó álvilágotokkal együtt. Nem lesz kár értetek.
Egyébként pedig tanulj meg számolni. Nem vagyok 56 éves. Amúgy pedig az sem lenne gond. Én valóban boldog és nyugodt vagyok a Hargitán, ahova a Szeku általi, hontalan útlevéllel való kiüldözés és 25 év "magyar"országi tartózkodás után költöztem.
Te pedig tényleg szarkolozsvári vagy, a néhai barátom, a metélt Eckstein, valamint a "szintén zenész" TGM mellett (akivel ráadásul egy udvarban nőttem fel a néhai Kolozsvár - ma: Cluj-Napoca, néhai Rákóczi útjának 21. száma alatt)!

edesbit said...

Szia Péter! Rég nem jártam a blogodon, de most meghallgattam a Rádiókabarés felvételt. Szerintem sokat fejlődtél, egyre jobbak a standup-jaid :) Csak így tovább!