Wednesday, July 08, 2009

Lost

A Lost-ot nézem, már az ötödik szezon közepénél tartok. Sokan azt mondták, hogy ezzel vége is lesz, de ez nem igaz, mert már be van jelentve a 6. "final" szezon első része is az imdb-n: 2010 január. De amit ezzel kapcsolatban írni akartam, az nem ez volt, hanem az, hogy összefoglaljam azoknak, akik nem nézték az eddig látottakat, anélkül, hogy lelőjek egyetlen csattanót is. Szóval itt van az amiről a Lost szól szerintem (angolul):

The Island Jack, bla bla bla, The Island, bla, bla, Move the Island, bla bla, Got to get of this Island, bla, bla, Got to get back to the Island, bla, bla, The Island Jack, the Island bla.

Remélem segített.

21 comments:

jamesz said...

Jack's crying.
Ez kimaradt.

T.Reni said...

Én is most nézem az 5. évadot, szerencsére ezt eddig mind tudtam. XD

besucher said...

Kimaradt egy nagyon fontos dramaturgiai fogás: a szerzők úgy szeretik növelni a feszültséget, hogy viszonylag kevéssé váratlanul bukkannak fel különféle szereplők, és így szólnak a meglepődött másik szereplőhöz:
- Helló, Jack! (/Kate/Sawyer/stb.)
És jelentőségteljesen néznek.
Zene, vágás.

Vali said...

milyen blabla? :D Én végignéztem már,és szerintem tök jó ez az évad. Főleg az utolsó rész :P

jamesz said...

Vali ez nemcsak az évad...az egész sorozat....
A nagyon nagy rejtélyeket úgy oldják meg, hogy elütik egy másikkal, addigra már az nem is érdekel.

Vali said...

akkor nem figyelsz eléggé :P eddig (majdnem) mindegyik rejtély kiderült,legtöbbje az ötödik évadban.
Mindegy,hát nem tetszhet mindenkinek :D De azért én megvédem,mert szeretem nagyon (és ezzel sztem itt egyedül vagyok :D )

Vali said...

bocs,elírtam,nem csak majdnem mindegyik derül ki...

jamesz said...

Én is szeretem...de csak negyedik elejét most kezdem...

VODKA said...

És még kimaradt a Jack Schitt is. :) Aki nem értené: Link

Vali said...

hát ezért nem derültek még ki neked a rejtélyek ;D

Felméri Péter said...

Én is szeretem a Lostot, ez nem feltétlenül kritika akart lenni, lehet hogy megártott nekem az, hogy napi 4-8 részt vágtam be, üres gyomorra. Igaz annyira nem jött be a sorozat, mint a Heroes vagy a Prison Break.

Amúgy a két rejtély, ami engem a leginkább foglalkoztat jelenleg és remélem, hogy nem feledkeznek meg róluk a 6. szezonban, az:

1. Miért nem öregszik Richard?

2. Mi van a Hugo gitártokjában, amiről kiderült, hogy Jacobtól kapta.

Vali said...

Majd elmagyarázom :P

andi said...

kifelejtetted azt hogy "di adorz" (gyengebbek szamara: the others)

T.Reni said...

Nekem ha választanom kéne a Lost meg a Prison Break között, A farm ahol élünket választanám. :D
(amúgy a Lostot, csak felváltva nézem a a Farmmal)

besucher said...

Csináljatok Dharma Initiative-logós termékeket otthon ti is! Én bögrét csináltattam a fénymásolóban, nagyon állat!

Vannak itt címkék hozzá:

http://maxpictures.com/weblog/2007/04/10/lost-labels-for-your-dharma-initiative-needs/

Vali said...

ezmekkorajóó :D

T.Reni said...

Boldog születésnapot Péter :D

Felméri Péter said...

Köszönöm Reni :)

Dia said...

Utólag is boldog születésnapot Péter!

VODKA said...

Így utólag, de akkor is, boldog születésnapot!

jamesz said...

http://holdfenyteam.hu/lost/


Möhöhö.