Wednesday, July 15, 2009

Csiby Károly visszavág

“Kedves zsidóbérenc ócska bohóc, Felméri Péter!
Ha már eldicsekedtél a tőlem kapott levéllel, nyugodtan közzétehetted volna a tisztességes nevemet is, amely valódi és nem álnév, ami mögé a ti virtuális világotokban szerettek rejtőzködni.
A véleményemet fenntartom. Süllyedsz majd te is az egész liberális szar zsidó álvilágotokkal együtt. Nem lesz kár értetek.
Egyébként pedig tanulj meg számolni. Nem vagyok 56 éves. Amúgy pedig az sem lenne gond. Én valóban boldog és nyugodt vagyok a Hargitán, ahova a Szeku általi, hontalan útlevéllel való kiüldözés és 25 év "magyar"országi tartózkodás után költöztem.
Te pedig tényleg szarkolozsvári vagy, a néhai barátom, a metélt Eckstein, valamint a "szintén zenész" TGM mellett (akivel ráadásul egy udvarban nőttem fel a néhai Kolozsvár - ma: Cluj-Napoca, néhai Rákóczi útjának 21. száma alatt)!”

Újra lendületben Csiby Károly (54) és hát mi sem bisonyítja ékesebben Románia internetes lefedettégét, mint az, hogy egy 54 (ötvennégy) éves bácsi netezik a Hargita tetején. Hurrá. Én nem akarok veled harcot Cs. Károly (54), csak te kérted, hogy említselek meg név szerint, hát tessék, itt vagy a blogba. És kedves zsidók (úgy mindenki összesen), legyetek szívesek kifizetni engem, ha már a bérencetek vagyok.

És egy utolsó kérdés, úgy mindenkihez, hogy mi az a Magyarok Istene, mert én erről még nem hallottam. Még a papok se mondanak ilyet, csak úgy, hogy Isten. Ez a helyes forma, kérem szépen.

19 comments:

Kaméleon said...

A magaslati levegő kimosta és kiszellőztette az agyad keményen, 'Károly'! Nem baj, maradjál csak ott a Hargitán. Mi nagyon jól eléldegélünk nélküled is itt Klúzsnápokán !

54? Szerencsére ilyen idegrohamos elmével már nincs sok hátra. Hamarosan közelebb kerülsz a 'magyarok istenéhez' ;) Pfff :))

jamesz said...

Szia!

Utolsó kérdésre a válasz (szerűség)...ihol található meg:
(de gondolom már te is rákerestél, vagy bárki más)

http://www.kislexikon.hu/magyarok_istene.html

Egyébiránt véleményem szerint túl sokat foglalkozol ezzel az ötvennégyévescsibykárollyal (csupa kisbetűvel direkt!)....
Na további jó időt.

Tihi said...

Ez a szélsőséges alak nálam is kommentálgatott. Nagyon szar lehet neki, ha egy hegy tetejére kell elmeneküljön a való világtól.

Tibi said...

Régi 3/3-as vicc:
-Miért Vrancea megyében volt földrengés?
-mert a magyarok Istene volt szolgálatban.

Tények: a Hargita tetején jólevegő, csend van, az úr nagyon unatkozik odafent, ezért cseszegetéssel tölti az időt
- a doktor úr erősen náci, ezt a törvény bünteti, a kopaszok meg szétba...sszák az ilyenek fejét

Doktor Úr, ön frusztrált ember, valószínüleg az a gondja, hogy nem volt képes Kolozsváron élni, mi pedig képesek vagyunk.
Jó lenne, ha megpróbálna a mára és a jövőre koncentrálni, 54 évesen már nincs olyan sok hátra, nem érdemes a múlttal annyit törődni.

Azért írtam ennyit, hogy alkalmat teremtsek a doktor úrnak az újabb levél írásához, ne unatkozzon már annyira odafent az igazi magyarok lakhelyén, a Hargitán.
Nem vagyok zsidó, ha nem hiszi, szivesen megmutatom a micsodámat.

Anonymous said...

Szia!Utolag is boldog szülinapot!(nekem is akkor volt:):))

Anita said...

Utolag is boldog születésnapot!!!

Felméri Péter said...

Köszönöm Jamesz a felvilágosítást, most már tiszta számomra is a Magyarok Istene.

Kaméleon, nem moderáltam ki a hozzászólásodat, de azt meg kell jegyezzem, hogy kicsit erősnek tartom és nem szeretném ha elfajulna a vita. Én mint érdekesség tettem közre a levelet, amit iwiwen kaptam, és ami utólag a blogba mint hozzászólás is bekerült. Szóval az a lényeg, hogy én nevetek rajta, nevessetek ti is, nem kell feltétlenűl elgorombulni és leereszkedni a dr. Cs. K. szintjére.

A későknek pedig utólag is köszönöm a jókívánságokat :)

Ramy said...

Én is utólagosan kívánok boldog szülit, ha már itt vagyok. :) Én a későknél is későbbi vagyok.
CsibyKárolynak viszont "gratulálok"...mikre nem használják manapság a nyugdíjas éveket...

erzsounatkozikazirodaban said...

Poenos, poenos. Mintha te talaltad volna ki:)

Anonymous said...

ismeritek a nemzeti dalt? ;) "A magyarok istenére esküszünk,hogy rabok tovább nem leszünk."
Csak mert kérdezted,hogy mi az a magyarok istene.
;)

VODKA said...

Próbáltatok rákeresni a nevére a Google-ben? Csak ilyen szövegei vannak. Ha rólam találnának csak ilyeneket, elbújnék a víz alá száradni...

Felméri Péter said...

Erzsó, nehéz lenn ezt kitalálni még nekem is... Habár ha odateszem magam... :P

Igen Vodka, épp látom... Valószínüleg ugyanaz az alak lehet...

Anonymous, majd írok én is egy verset a "Magyarok Horgászbotjairól" és akkor már egyből létezni is fog... Amúgy jó a tipp, kezdek hinni a Magyarok Istenében... :)

Darkplant said...

Marabu után a Te blogodat is felvettem állanó olvasásra az eredeti humorú embörök közé. Csak így tovább.

Miheim said...

aki hülye az... fizessen

Felméri Péter said...

Köszönöm, hogy írtál Darkplant, így én is megtudtam, hogy Marabunak van blogja :D

Linda said...

öö nem akarok mégegy vitába keveredni amiböl énjövök ki vesztesen de am a magyarok istenét kicsit szidtátok vagy nem is tudom nah lenéztétek.Én magyar vagyok igaz istenbe nemhiszek legyen az magyar, vagy akármien. De van aki hisz haggyátok rá. Nah de ennyit a magyarok istenéröl .De amúgy ez a levél kicsit sőt nagyon sértő mert szerintem nem csak Petihez szól.Mert pl. a virtuális névhasználat ócsárolása, vagy a kolozsváriaké.Igaz nemvagyok kolozsvári de akkoris mindenki azt a nevet használja amit akar és ott lakik ahol akar. És azzal és úgy keresi a kenyerét amivel és ahogy akarja.

Náncsi said...

Én magyar vagyok, sőt még Istenem is van mert hiszek:) Neked meg Péter egy nagy pusszantás az okos kis homlokodra oszt legyé jó:)))

Felméri Péter said...

Már jó is vagyok.

Unknown said...

Kedves Péter!

Ha nem tudod kinek dolgozol, ideje utánajárni. Ha magyarnak érzed magad - remélem, hogy annak -, akkor legyen nemzettudatod! Ne hagyd, hogy kiölje belőled ez az "elzsidósodott" társadalom!

"A magyarok istenére
Esküszünk,
Esküszünk, hogy rabok tovább
Nem leszünk!"

Csak hallottad már...ugye-ugye!

Péter! Állj a talpadra...!