Friday, July 24, 2009

Amszterdam 2.


Ezt a bejegyzést már nagyon rég óta halogatom. Már akkor meg kellett volna írnom, amikor hazajöttem Amszterdamból, de nem tudtam, hogy megsértek-e vele valakit vagy sem. Aztán rájöttem, hogy nem sértek meg senkit, vagy akit meg is sértek, az nem tud magyarul olvasni, mert holland, akkor meg minek megírni? Egy bejegyzés, ami nem sért meg senkit, bleah. Hát kell az ilyen? Nem. Helyes.

Na de újragondoltam az életemet azóta, és rájöttem, hogy nem csak azért éri meg írni, hogy sértegessek, hanem például azért is, hogy pénzt keressek vele. Például. Hogy csak egy példát mondjak. Vagy hogy informáljak. Hogy csak két példát mondjak. Na. Ez a bejegyzés pedig a másodikra lesz egy jó példa. Például. Szóval figyelem! Következik Amszterdam térékepe turistáknak, meg úgy általában mindenkinek:

5 comments:

VODKA said...

Tiszta Google Maps :D

Felméri Péter said...

:)) Pedig emlékezetből rajzoltam.

Anonymous said...

De ez így abszolút logikus: körben jól elköveted a bűnöket, aztán középen egyből meg is bánhatod. Végül olyan, mintha nem is csináltál volna semmit sem...

Unknown said...

Mi a helyzet Amszterdamban? Majd felméri Péter.

Nibiru said...

XDXD
ez nagyon tetszett!