Monday, June 29, 2009

Péter nap

Jihá hi juhihá! Találjátok ki! Ne is találjátok ki. Elmondom. Így legalább nem lesz szarozás, hogy **ssza meg, elfelejtettem a névnapodat Péter, a **csába, pedig mennyire nem akartam elfelejteni és mégis, meg ilyenek. Szóval igen, ma is névnapom van, úgy ahogy volt február 22-én is többek között. És még egyéb 19 alkalommal. Szóval összesen 21 Péter nap van a Wikipédia szerint. Járj utána itt, ha nem hiszed.

Ezt kiteszem Messengerbe is, hogy mindenki lássa és kívánjon névnapot nekem, én úgy is elfelejtem mindenki másnak a névnapját. De akkor most kívánok mindenkinek akinek nem kívántam. Öt évre előre meg hátra is. És magamnak is, Boldog névnapot Péter. Köszi. Egyéb bókokat is elfogadok ma. Például: "Jó a segged Péter!" Köszönöm.

8 comments:

T.Reni said...

Neved napja máma vagyon, sárga kutya fosson nyakon! :P
Aranyos vagy Péter, okos, ügyes,vicces, szép vagy Péter, kívánj sok szerencsét a szerdai felvételimhez Péter, a seggedről véleményt alkotni nem tudok, mert még nem láttam, ha esetleg a nyári szünet utáni Sóder Klubban megfordulnál és bepucsítanál Péter...

besucher said...

Kegyetlenül jó és szép névnapot!

dzsolt7 said...

Jó a humorod, Péter! :D

Felméri Péter said...

Köszönöm szépen mindenkinek és sok sikert az érettségihez annak aki ezt igényli.

dzsolt7 said...

Nekem majd csaj jövőre lesz, de már előre igénylem.

T.Reni said...

Nekem meg már 2 éve volt, viszont felvételizni fogok szerdán :S

Máté Geri said...

dettó...frankó kis MA felvételi :S amúgy boldog névnapost!

VODKA said...

Bulldog névnapot, utólag is!