Friday, June 01, 2007

Tifftiriftiff

Holnap indul a TIFF és igencsak szívesen megnézném azt a hosszú című román filmet, ami nyert díjat a franciáknál és van a címében 2-es meg 3-as is. Van bérletem különben a fesztiválra, csak fogalmam sincs, hogy mi jó és mit nézzek meg. Ha valakinek van tippje, akkor csak bátran bátorítson engem is, hogy menjek vagy hívjon meg, hogy menjünk együtt.

De előtte, holnap hattól rövid fellépés a Báthoryban valami díjkiosztó gála keretén belül. Még nincs meg, hogy mivel lépek fel, mert valami újat akarok, de remélem holnap összevágom majd magamnak, hogy nagyjából miről szóljon, aztán a többi jöjjön majd a helyszínen. Lehet, hogy belesülök, mert még soha sem csináltam ilyet, de minden kezdet nehéz. Remélem, ha szar lesz, akkor kifütyülnek majd. Hogy lássam én is, hogy milyen érzés. Nem készültél g**i? Na húzzál innen a náthásba.

6 comments:

Anonymous said...

Á, nem lesz semmi jó a TIFF-en, nyugodtan nekem adhatod azt a bérletet, nem veszítesz semmit.

Anonymous said...

Szerintem sem lesz semmi jó, adssza ide a bérleted, csak nyugodtan!

Felméri Péter said...

Ti kis ravaszok. Már majdnem beleestem a csapdába, csak közben elvették a netet és volt időm meggondolni az ajnánlatotokat. Külömben már rajta is van a fotóm a belépőn. Na de majd talalkozunk a vetítéteseken. Ha ti is eljösztök :))

Anonymous said...

nekem miért nem adtak fotós bérletet?

Felméri Péter said...

Végül is nem tudom hogy milyen a bérlet, mert én még nem kaptam meg, csak a szervezők kértek egy fotót tőlem. És ebből gondoltam, hogy fotós lesz.

Felméri Péter said...

igen, fotós :D