Sunday, June 17, 2007

Az első képregényrajzolásom

Egyik förtelmesen unalmas mesteris kurzuson rajzolásra ragadtattam magam és annak ellenére, hogy nem tudok, mégis rajzoltam valamit. Hát na, van még ilyen. Akkor két képkockát is szerkesztettem, és mivel román volt a kurzus nyelve, a szöveget is románul fogalmaztam meg. Mivel mindkét kompozíció hatalmas humortartalommal volt dúsítva, az az ötletem támadt, hogy ezen felbuzdulva készítsek egy képregény blogot. És az elképzelést tett követte, elkészítettem a naplót és fel is töltöttem az első képet, az egyiket a két alkotásom közül, amit azon az órán rajzoltam. És ennek emlékére az eredeti román szöveggel jelentettem meg. Hamarosan felteszem a másodikat is, de azt már magyarul.

Apropó, azért nyitottam külön blogot erre a témára, mert a képek nem igazán ütötték meg még ennek a lökött blognak a színvonalát sem, de még a hivatalos (haha) weboldalam színvonalát se. Legyél te is képregényrajzoló. Csak akarni kell!

Felméri Péter hivatalos képregényblogja. Mindenki együtt nevet.

4 comments:

Anonymous said...

beszállhatok? ha igen, küldök valamit a blogspotodra.

Anonymous said...

albánul lehet? igaz, hogy még csak egy szót tudok :D

Felméri Péter said...

Külgyed :D. Minél albánabb annál jobb ;)

Küldheted levélben vagy messen keresztül is.

Anonymous said...

hihihi heheeh... a magyar valtozat ismeros, sokszor megesett velem is... :P