Thursday, June 14, 2007

Redesign

Nem azt állítom, hogy teljességében átalakítottam a blogom külalakját, mert hát nem, hanem csak azt, hogy jelenleg más a banner ott fent. Ez 1 kezdet. Tervezem, hogy még alakítok a dolgon és hogy lehet majd klikkelni egyes kis kockákba és akkor történik majd valami. Jelenleg csak arra a kockára érdemes klikkelni, amiben kis házacska van. Ha odaklikk, akkor behozza a főoldalt.

Különben aki a diliházba akar küldeni amiért felvágtam a képet annyi darabba és kereteket tettem mindegyiknek külön meg minden, annak üzenem, hogy nem kell sietni, mert nem manuálisan csináltam, hanem programmal. És nem Corel meg Photoshop, hanem saját program :D. Gratulálok magamnak ezennel. Ügyes vagy Felméri Péter. Köszönöm.

6 comments:

Kaméleon said...

Tetszik! Nagyon egyéni :). Keep up the good work ;)

Anonymous said...

a régi jobb volt, de reméljük alakul majd...

Anonymous said...

és hová lett a hihihi hahaha hehehe a homlokzatról? visszakerül?

Lorinczi Zoltan said...

na sakkor most mi volt meg eloszor:

az otlet az uj bannerre vagy a kepfelvago program? :)

Felméri Péter said...

Milyen hozzáállás, hogy jobb volt a régi, meg, hogy hol van ez meg az. Ezt a postot direkt azért írtam, hogy dícséreteket kapjak, és erre meg jön a kritika. Mindjárt letörlöm a hozzászólásaitokat. Kivéve a Robiét. Mert ő megértette, hogy mire megy ki a jaték. Robi barát vagy.

Lő, itt van az alkotás folyamata: Előbb jött 1 ötlet, aztán jött a program végül pedig a másik ötlet, hogy az első ötletet lehet bannerként is hasznosítani.

Jeni, legalább te gratulálhatnál, ha már úgyis akad időd hozzászólni.

Anonymous said...

GRATULALOK