Tuesday, June 19, 2007

200

Ez a kétszázadik bejegyzésem ebben a blogban. Ez most olyan kéne legyen mint egy ünnep vagy mi. Teszek zenét van egy kis tésztám is, azt megeszem. Egyetek ti is tésztát és hallgassatok zenét, hogy együtt ünnepeljünk.

Könnyes szemmel gondolok vissza arra az időre, amikor bohó fejjel nekifogtam blogot írni. Akkor még nagyon fiatal és értetlen voltam. De ezzel a kétszáz bejegyzéssel úgy érzem, hogy én is felnőttem végre. Sok kellemes pillanatot éltem meg olvasóimmal, jegedi-smegedi, bla-bla. Na remélem senki se érzékenyült el itt a nadrágjába.

Szóval a 200 is csak egy ugyanolyan szám mint például a 20 csak több benne a zérós. Vagy mint a 3738, csak mondjuk egy számjegy se közös bennük, de ettől eltekintve igen.

Egy kis statisztika:

Bejegyzések száma: kettő zéró nulla.
Kommentek száma: hát ezt meg kéne számolni, de szerintem nem olyan nagy szám.
Látogatottság: az elején nem olyan sok, de ahogy telt az idő egyre több.
Azon emberek száma akik még soha se olvastak bele a blogomba: rengeteg.

A következő jubileum a 317. bejegyzésnél lesz. Figyelj erősen, nehogy lemaradj.

3 comments:

Lorinczi Zoltan said...

=))

Anonymous said...

317? ammegmi?

a szerencseszamod? :D

Felméri Péter said...

Az csak egy szám, ami épp eszembe jutott :D, de sohase lehet tudni :)