Tuesday, February 06, 2007

Szeretem a kínai üzletet


Van nálunk a negyedben egy kínai üzlet. Legalábbis máma még van, de úgy tűnik, hogy már nem sokági, mert végkiárusítás szerű 40%-os árleszállítást tartottak. Eddig mindig ha bementem kaptam valami ökörséget, amit olcsón meg lehetett venni, éppen ezért ha egyszer betértem oda, akkor nagy valószínűséggel nem jöttem ki üres kézzel. A múltkor nagyon erős mágneseket vásároltam, amiket ha feldobtam a levegőbe idegesítően szóltak, ahogy egymásnak ütődtek repülés közben. Azóta is sokat szórakoztam velük.

Máma is majdnem megvettem egy gépfegyvert, ami szól meg világít ha meghúzod a ravaszt, de túl drága volt, még árleszállítva is. Pedig milyen jó darabot lehetne kitalálni mellé... És akkor megláttam a sűrített levegővel működő konfetti kilövőket. Első látásra szerelem volt. Meg is vettem egyet-egyet mindkét modellből. Az egyiket ki is próbáltam a blokk előtt és elég jól teljesített. Ha a szomszéd kérdi, akkor véletlenül lőtt ki (mert nem takarítottam fel teljesen az utcát utána).

Hátha holnap még nagyobb végkiárusítás lesz, mondjuk 60%-os és akkor megvehetem a gépfegyvert is. És még egy pár konfetti-lövőt.

2 comments:

tootles said...

dobj be egy "ni hao"-t, mikor belépsz az üzletbe, akkor még a nyakadba is ugranak:))

Felméri Péter said...

Biztos vagy benne? Nehogy késsel ugorjanak a nyakamnak. :)