Friday, February 23, 2007

István király meg az ő arany koronája - magyar hőseposz – második rész


Béfé megjegyezte egy komment formájában az első résznél, hogy olyan hogy magyar hőseposz már van és hogy nézzek utána vagy mi. Na hát én nem kaptam meg, igaz nem is nézelődtem túl kirakóan de azért igencsak nyújtogattam a nyakam. Na de ha van is, ez amit én írok sokkal jobb és átfogóbb lesz, mert sok sztár kerül majd bele. Az elsőben volt Árpád most meg jön István, a király. Ki az a Zalán egyáltalán?

István király meg az ő arany koronája
magyar hőseposz – második rész
írta Felméri Péter

István király, magyar király
Büszkén trónol fotelén
Elintézte mára már
Az ország ügyes-bajos dolgait.

Eladta a magyarokat
Mindenki Rómának hódol
Cserébe ő se húzott rövidet
Arany koronát és szentséget kapott.

Elűzte a sámán népet
Ki többet ajánl az marad.
Vakarta is fejét a sok öreg,
De arany koronára nem tellett.

De legalább az ország
Védett lett nyugatról,
Ha majd jön a török meg a tatár,
Európa a magyarnak szurkol.


Az első magyar hőseposz


1 comment:

Unknown said...

ehhez bezzeg nem mer senki hozzászólni, pedig mennyire is igaz! végre más is jól látja...

Üdv
koppány