Wednesday, February 14, 2007

Ezt inkább ne olvasd el, meggondoltam magam.


Máma elhatároztam, hogy átalakítom a weboldalamat. Elmondom hogy képzeltem. Aztán mondd meg, hogy miért gondolod, hogy jó ötlet és hogy ügyes vagyok.

Szóval. Ahogy bejön az oldal, ott lesz az én képem nagyban. Ahogy jóságosan nézek vissza rád. Idáig tiszta, igaz? Nagyszerű. Akkor lesz még csúszka is, az is teletapétázva az én arcommal. És fotók, az is mind csak rólam. Mindenki mást aki a képen van kiszedek photoshoppal. Na jó, nem photoshoppal, hanem valami ingyenes programmal. Mert olyan szegény vagyok, hogy még egy ingyenes lopott softot se tudok megengedni magamnak.

Aztán lesz még egy olyan rész, hogy Felméri Péter okos mondásai és bölcseletei. Ide minden okos mondást fogok feltenni a jövőbeli emberek okulására. Írtam már kínai közmondást is, de van még egy pár a tarsolyomban.

Aztán még lesznek ufók is, de már sokkal intelligensebbek, pl. tudnak majd logaritmálni, lebegőpontosan. És Elvist utánozni, igaz azt eléggé bénán. Na de hát ők ufók, ez is jó teljesítmény nekik.

Akkor még lesz dedikálás. Pl. dedikálok dolgokat embereknek. Csak kell kérni. Pl. Péter kérlek dedikálj már nekem egy valamit. És akkor dedikálok. Ilyen egyszerű.

Huh, mi is legyen még. Ja igen, lesz alkohol. Mindenki jöhet majd egy fröccsre. Vagy kólára ha nagyon muszáj. De azt inkább ne, mert azt én iszom és félek hogy elfogy ha szétosztom.

És akkor még lesz egy fotó részleg. Amiben csak én leszek. Habár ezt már mondtam. Na nem baj, lehet hogy lesz két részleg is.

Utoljára meg egy helyesírás részleg, aminek az lesz a neve, hogy írjunk helyesen Felméri Péterrel. A verseket megtartom ezen a blogon, hogy ide is jöjjetek.

Na eddig ennyit dolgoztam ki tervnek. Majd neki is fogok a munkának. Addig is itt van az oldal a mostani kinézettel. De egy idő után megváltozik, tehát nem így néz majd ki, hogy menüpontok meg minden, hanem másképp. Na. Nézzed: http://www.humorfeszt.ro/felmeri/

5 comments:

tootles said...

apropó honlap, kössek bele?:)

a "látogatók" jeleit ugye te rajzoltad?:p nos, az első jel bal oldala nem pálcika-pálcika-pálcika-kocka, hanem pálcika-pálcika-pálcika-pálcika-kocka. a jobb oldalának alsó része meg nem jobbra, hanem balra kanyarodik, így teljesen más jelnek is olvasható:)

a második jel felső részének két kockája meg vízszintesen ketté van választva egy vonallal úgy, hogy a vonal ne jöjjön ki a kockából.

olvasata: houmonsha:)

Felméri Péter said...

Most már késő lenne azt mondani, hogy inkább ne kössél bele, igaz?

De ha már belekötöttél, akkor elmondom én is, hogy egy fordító oldalon lefordítottam vagy tíz nyelvre a szót, aztán megpróbáltam leutánozni. Gondolom te a japán változata kötöttél bele, ugye?

tootles said...

jaja, a japán változatba kötöttem bele. bár szerintem ha kínainak nézed, akkor is ugyanolyan gondok lépnek fel:)

Anonymous said...

kíváncsi lettem, hogy ha nem gondoltad volna meg magad, akkor azzal a valami ingyenessel mennyire sikerült volna a beígért jóságos nézésed... :)

Felméri Péter said...

hehehe