Sunday, March 11, 2007

Vers arról, hogy miért a pénz a legfontosabb a világon


Az ihlet nem hagyott nyughatni és újra verset komponáltam, mindenki nagy örömére, igenám de. Itt is van a vers, amit sok gondolkodás nem, de egy kiadós vacsora igencsak megelőzött.

Vers arról, hogy miért a pénz a legfontosabb a világon
írta Felméri Péter

A pénz a legjobb dolog
Az egész világon,
Mert ha nincs pénzed,
Akkor jó csóró vagyol.

Hiába tudsz helyesen írni
És szépen rajzolni
Ha nincsen pénzed,
Akkor éhen fogsz halni.

És ha van pénzed,
Akkor vehetsz rajta
Amit a szemed kíván
Autót meg házat.

És ha sok a pénzed
És nagyon unod magad
Veszel akkor gyorsan
Egy újabb autót.

De addig is,
Míg sok pénzed nincsen
Jegyezd meg de nagyon
A pénz a legfontosabb, de nagyon.

Itt fel is merül egy probléma a versekkel kapcsolatban. Mivel a verseim csak a blogban vannak meg, könnyen előfordulhat, hogy a blog megsemmisülésével kárba megy a teljes irodalmam. Éppen ezért kitaláltam egy módszert, hogy megóvjam a verseket a kihalástól. A módszer a következő: mindenki tanuljon meg egyet a versek közül. Tetszés szerint. De egyezzetek meg, hogy minden vers legyen lementődve valakinek a memóriájában. És így, akármi történik a bloggal, a versek megmaradnak. Csak ne adjátok egymásnak szájról szájra, mert akkor népversek lesznek és kell harcoljak a versbirtoklási jogokért a néppel. Azt meg igencsak nem szeretném.

9 comments:

Anonymous said...

Nagyon fülbemászó alkotásaid vannak, te Péter! Szerintem egyenesen könyv formájában kellene őket megőrizni az utókor számára, az lenne csak a móka. Kortárs költőink között is gyöngyszem lenne, az biztos. OJD kutyaf***a melletted, komolyan :))

Felméri Péter said...

:)) Meghajolok a dicséretek előtt.

Gondoltam is már, hogy milyen lenne kiadni egy kötetet, csak nem tudom, hogy mennyi a minimum, amivel már el lehet kezdeni. De a boritóterv mar 47,32%-ban megvan :P

Meg a kölkök is örömmel tanulnák az iskolában a verseim, mert sokkal rövidebbek mint a Toldi.

Anonymous said...

Hm... hát szerintem először lehet kezdeni egy kis pamflet-szerű szösszenet kiadással, aztán majd, ha kapós, akkor te is aktívabb leszel, és éjt nappá téve fogsz alkotni! :p UGYE?

Én meg írok hozzá utószót!

Felméri Péter said...

Hát ha kapós lesz, akkor én aztán belefogok az alkotásba, de miazhogy! Mert azt tudok én igazán, alkotni meg minden. És ha lesz időm akkor verset is írok. Főleg!

De ha utószót írsz, akkor olyan legyen, hogy sok komoly szó legyen benne, amiket az emberek nagy része nem ért, de azért ismer hallásból meg látásból és mind csak a tudósok meg az okos emberek használják. Hogy lássa a nép, hogy komolyan gondolom a verselést.

Anonymous said...

Ez nem probléma!
Csak még azon kell gondolkodnom, hogy mennyibe fog ez neked kerülni! ;)

Felméri Péter said...

Azt jó lenne kiszámolni, hogy ez mennyibe kerülne nekem, mert például csak a spenót ami a versek megírásához kell, elég drága dolog. Aztán meg a papír, meg a nyomda. És a kenőpénz a politikusoknak és egyéb okosoknak, hogy mondják mindenhol, hogy milyen jó költő vagyok. És nem szeretnék egy veszteséges bizniszbe belevágni. Szóval. Be akarsz társulni a költő-bizniszbe?

Felméri Péter said...

ez kezd olyan lenni, mintha chattelnenk :)

Anonymous said...

Minél többen vagyunk, annál kisebbet lehet égni a dologgal! A spenóttal probléma nem lesz, az biztos!
Ráadásul, eldöntöttem, hogy szimpátiából, és mert olyan nagyszerű tanácsokat adtál a falas dologgal kapcsolatban, hogy csak na (ma reggel először csukott szemmel tudattam magammal, hogy ébren vagyok satöbbi), eldöntöttem, hogy ingyért, csupán a móka kedvéért fogok segédkezni.

Ó, chatelés! Hát mire nem jó a blog???

Felméri Péter said...

Nagyszerű, ezt jól mondtad. Minél többen vagyunk, annál kissebb az égés.

És persze köszi az önkéntes munkát, barát vagy.

Én már termelem a verseket, lehet h te is bele kéne fogjál abba az utószóba. Meg még kéne pár ember előszót írni meg közőpszót, hogy még többen legyönk, tudod az égés ellen.

A falas dologgal kapcsolatban itt van az "ultimate" tanács, a tanácsok tanácsa, az 1001., csak erős embereknek: A fal nincs is ott, Neo!

A falas dolog megtalalható itt:
emøke blogja