Friday, March 23, 2007

Dancs Annamari a paprikarádió műsorában – ami nekem megmaradt


Az előbb ért véget egy interjú Annamarival aki épp átutazóban volt Kolozsváron. Egy pár kérdés-válasz szeget ütött a fejemben és le is jegyzem ide őket, hogy más is okuljon belőle. Tudom, hogy rengeteg Dancsa Annamari rajongó olvassa a blogom. Ezt értetek csinálom.

Lehet hogy nem maradt meg minden teljesen szóról szóra, de azért a lényeg benne van.

DA: (nemrég turnézott ötödszörre Hollandiában vagy mi.) Eddig nehéz volt, mert nem tudtam, hogy milyen zenét szeretnek, de most már tudom, hogy mi az ami bejön nekik
PR: és milyen zenét szeretnek?
DA: Mindenfélét. (örömteli mosoly gondolom, az értékes információ megszerzése felett)

PR: Hol lépsz fel a legszívesebben?
DA: Érdekes, mert mindenhol másak a szokások és másak az emberek... Más a külföldi közönség lelkivilága...
(túl sokat nem értettem mert ez a kurva szomszéd épp az új fúrószettjével szórakozik az emeleten.)
...

DA: (rövid ízelítő a holland tudásából, majd ezt követően a svédből is. Ebben a két országban nagyon jól fogadták, de máshol is mind szeretik.)

DA: (Egy pár töredék és fordulat)
… és állandóan, tehát. (mondat vége)
… amit hát...
… illetve most már hát.
Viszont hát nem tudom mit mondjak.

PR gyöngyszem: (DA) Erdély lésikeresebb és legnépszerűbb énekesnője. (!!!!!)

DA a zenéjéről: A dalaim személyre szabottak, rólam szólnak, arról, amit érzek, meg úgy egyáltalán.

DA: (a napi programjáról) A fitnesz kötelező ugyanis enni szeretek (kacagás)

DA: olyan férj kell, aki bírja ezt a tempót (DA teli van tettvággyal meg pörög hatszázzal.)
Én persze egyből magamra ismertem, én bírnám a tempót. Válassz engem Annamari. Szeretlek!

16 comments:

Anonymous said...

"A fitnesz kötelező ugyanis enni szeretek." - Ez nálam is így van, csak még társul hozzá napi 8-9 óra, ami alatt ülök egy széken.

Anonymous said...

"túl sokat nem értettem mert ez a kurva * "
*ez volt az a pont ahol egy ütemet kihagyott a szívem és féloldalas címlapsztorikban káprázott a világ:
A gyalázkodó Felmérit, magassarkú cipőben taposta le Dancs, az udvarhelyi bíróságon.

Felméri Péter said...

Éva > itt amit megjegyetem az az volt, h minek kell kacagni egy nagyot azon, hogy enni szeret az ember... :-??

Csuklanirossz > remélem, hogy az illetékes szervek nem vonnak le elhamarkodott következtetést, és végigolvassák a mondatot :P

Anonymous said...

Azert en ennel kicsit tobbet tapasztaltam ma delutan a Dancs Annamari effektbol. :) En lepek fel szepen, mint minden munkasember, s Vilagbeka turnen, ma 2kor, s Sali mondja, hogy lesz egy kis meglepetese. Ezutan pedig a szinpadra szolit engem, es utana Annamarit. Na igy. Szerencsere nem kellett kozosen enekeljunk.

Befe::

Felméri Péter said...

:)) te nem lettél szerelmes belé?

Anonymous said...

Péter, javul az ízlésed!

Anonymous said...

"javul az ízlésed"??? hm... egyébként ugyanahhoz a kozmetikushoz járunk d.a.-val. hihihi, hehehe, hahaha: ez nem vicc :D

Felméri Péter said...

Tényleg Emőke, mire értetted, h javul az izlésem?

Sára, valós életben is ilyen... khm... butuska?

Anonymous said...

nem, nem butuska. a szórakoztató műfaj miatt tapad rá a nőkre ez a címke. érdekes, hogy justin timberlake-re senki sem mondja, hogy butus... na, kitört belőlem a hétvégi feminizmus :)

Felméri Péter said...

Szerintem nem lehet összehasonlítani a kettőjük zenéjét.

Anonymous said...

Nem gondoltam komolyan :p
Sára, akkor neked is olyan szép nagy francia-körmeid vannak? Vagy őt Svédországban manikűrözik?

Anonymous said...

ilyen a manikűröm.

Anonymous said...

há,az én manikűröm is ilyen. De neked adnak gyűrűt is hozzá? hmmm..

Anonymous said...

a gyűrűt a 45.szülinapomra kaptam a páromtól. amúgy ékszerellenes vagyok :D

Anonymous said...

Akartam kommentelni, de inkább nem írok semmit...

Anonymous said...

ez a felméripéter ojan cuki. én is szerelmes vagyok bejéje.
annamari