Thursday, March 22, 2007

Kozmopolisz - Az utolsó szempont


Már az összes törpe megírta a beszámolóját a blog-találkozóról, kivéve egyet, amelyik most írja éppen. Minden bejegyzést végigolvastam ami megjelent, mert nekem csak olvasni volt elszórva időm, de hátha én mégis másképp láttam a dolgokat, mint a többi manó.

Azt tudni kell rólam, hogy én nem voltam meghívva erre a titkos találkozóra, de azért mégis odapofátlankodtam. Azért mondom hogy titkos, mert alig volt hivatalosan hirdetve, csak véletlenül bukkantam rá. El is rendeztem magam fáinul, meg minden és beállítottam, mint akinek ott a helye. Kicsit másra számítottam, amikor az egész találkozót elképzeltem. Valami kötetlenebb dologra vártam, több mozgásra, ismerkedésre meg minden. Végül is az egész egy kísérleti ketrecre hasonlított a legjobban, ahol a törpéket szociológusok figyelték meg, hogy megértsék a blogot és elméleteket gyártsanak belőle és dolgozatokat írjanak róluk, statisztikákkal meg számokkal. Mert volt egy napirend, azon kérdések és mindenki sorra beszélt. Ami mondjuk jó, mert nem lett káosz és ehhez a dologhoz ez a fegyelem talált jobban.

De ennek ellenére örültem hogy néha én is villoghattam a véleményemmel, annak viszont még jobban, hogy találkoztam azokkal az emberekkel, akik a blog mögött vannak. Akarva-akaratlan felüti a kíváncsiság a fejét bennem, hogy vajon milyen is lehet az az ember, akinek az írásait olvasom. És ez egy jó alkalom volt arra, hogy ha ismerkedni nem is, de látni csak lehetett egy pár arcot. Volt akiket ismertem már látásból, volt akiket messengerről, volt akit sehogy. A vita minden esetre megérte hogy lesétáljak a hegyről, be a poros város kellős közepébe és egy kellemes délutánt töltsek kellemes emberek társaságában. Örülök, hogy ez így meg lett rendezve, innen már könnyebb lesz újabb találkozókat szervezni, ahol nem az lesz a cél, hogy számokat gyártsunk, hanem az, hogy beszélgessünk, ismerkedjünk.

Másnap este egy páran viszont elmentünk dumálni meg ismerkedni és nagyon jól jött ki. Na az ilyen találkozásokat szorgalmaznám de úgy, hogy minél többen tudjanak róla, és időben értesüljenek és jöjjenek el. Pusszantás mindenkinek.
A többiek ezt írták (ülési sorrendben, startolva tőlem jobbra):

3 comments:

Anonymous said...

engem is kifelejtettél, ejsze

Felméri Péter said...

Nahát, mekkora ökör vagyok. Lehet hogy csak a javłtás után törlődtél valahogy, mert úgy emlékszem, hogy az eredetiben benne voltál. Scuzi, javitom is.

Anonymous said...

no problemo