Saturday, March 17, 2007

Cincisprezece martie


La îndemnul lui Nelli, am compus a poezie de sărbătoare pe care am publicat-o pe blogul meu. Spre seara am observat că Dan Anghel (de la ClujBlogRoll) are de gând să-l citească, folosindu-se de dicţionar. Apreciind gestul lui, mi-am tradus poezia şi l-am publicat ca comentariu la acel post. El, după ce mi-a cerut acordul, a publicat ca un post nou cele două versiuni ale poeziei mele în limbile maghiară şi română. Aici au sosit şi critici negative şi pozitive la adresa poeziei, unii nu prea au înţeles poezia, nu au văzut că e de glumă, a fost numit şi naţionalistă, iar unul a fost total paralel cu mesajul poeziei. Prima mea reacţie a fost să încerc să mă explic şi să refuz acuzaţia că poezia are ton naţionalist. Însă dupa un timp am reuşit sa ma detaşez de comentarii şi m-am distrat de minune citind părerile exprimate pe blog. Aşa că, deşi nu au sosit analize redutabile la adresa poeziei, iată prima mea operă comentată :D.

Mulţam Dan.

2 comments:

Anonymous said...

"Later edit 2 : Comentariile sunt inchise, va rog sa folositi alt spatiu pentru provocari."

Vei ramane un geniu neinteles de societate :).

Anonymous2 ;)

Felméri Péter said...

:))