Sunday, November 26, 2006

Linkelés.


Felkerült a cikk a kolozsvári médiabefutóról a transindexre, fix ide:
http://media.transindex.ro/?cikk=4958

És felkerült a kolozsvári fellépők és továbbjutók listája is, az meg ide: http://mediabefuto.transindex.ro/varosok06.php?vid=49

Ha itt a fellépők nevére klikkelsz, akkor fotókat nézhetsz, nemsokára az előadások is felkerülnek és szavazhatsz is a kedvenceidre, ha úgy gondolod, hogy tovább kéne jussanak de a zsűri nem engedte őket a következő fordulóba. És itt egy nagy figyelem jel következik. Olyan fellépőkre szavazzatok, akik nem jutottak tovább, mivel a szavazásnak az a lényege, hogy egy fellépő minden szakaszról továbbjut a közönség szavazatai alapján. Rám itt lehet szavazni:

A Szeretem Európát turnéról pedig a Szomszédnéni blogján olvashattok, mert ők mindig írnak valami jót, éspedig itt: http://szomszedneni.egologo.transindex.ro/ Kövessétek szorgalmasan és igyatok sok tejet, mert az jót tesz a csontoknak meg a tejiparnak.

Na erre való a linkelés. Hogy ne kelljen mindent ide copy-pasteljek.

És hogy én is írjak valamit a turnéról, a következőkben megfogalmazok egy pár mondatot. Szórólapozni jó. Fogod a szórólapot és odaadod egy másik ember kezébe. Ez a másik ember reflexszerűen megfogja. Ez nevezik sikernek a szórólapozók. Ha a kliens nem fogja meg a szórólapot, hanem reflexszerűen elutasít, akkor az a nem siker. Ha meg elkezdesz beszélni vele hogy jöjjön el, mert jó lesz a gála, és kiderül, hogy nem tud magyarul, akkor az a kudarc.

U.I. Máma írtam három SMS-t. Ezzel majdnem megtripláztam az ez évi teljesítményemet. És még csak három óra sincs.

4 comments:

Anonymous said...

De rád nem is kell szavazni, mert nyertél, nem?

Anonymous said...

Legalábbis ott a neved a nyertesek közt a médiabefutó site-ján. Akkor meg miért akarod hogy szavazzanak rád?

Anonymous said...

amilyen hülye vagyok én is szavaztám rád, utánna láttam, hogy fölöslegesen

Felméri Péter said...

Évának: ez csak egy poén volt...

Dzsakétának: köszi a bizalmat :)