Monday, November 20, 2006

Image


A blog megjelenésén dolgoztam máma egy keveset, de nem mondanám, hogy sokra jutottam, mivel nem jutottam sokra. Az igaz, hogy másképp néz ki, de akkor se tetszik olyan nagyon. Nem lehet túl sok mindent állítgatni itt és akkor úgy néz ki az egész, mint másik 3 millió emberé. Ami nem olyan jó. Jobb lenne, ha nem hasonlítana senki máséhoz. Még töröm a fejem azon hogy mit is lehetne tenni.

Vagy inkább azon kéne törnöm, hogy minél hasznosabb vagy érdekesebb dolgokat írjak? Talán túl sokat adok a dolgok kinézetére... De ha valami jól néz ki az felemelő a léleknek.

Régebben novellákat is írtam. Lehet hogy felteszek majd egyet, ha még most is olyan jóknak tűnnek, mint ahogy emlékszem rájuk.

Na végre váltott a winamp, úgyhogy befejezem ezt a filozofálást.

2 comments:

Anonymous said...

Egész jó lett :)

Anonymous said...

nini, és betettél engem is :)