Wednesday, November 22, 2006

Most a Médiabefutóról fogok írni


Máma volt a kolozsvári főpróba és én is elmentem, hogy villogjak egy kicsit a legújabb produkciómmal. Előadás után meg voltam elégedve, elemben utána egyre kevésbé. Ennek az elégedetlenségnek a magja pedig az, hogy talán kicsit durva a nyelvezete a darabnak. A húgom mondta ezt, aki most 8.-os. És mivel ez végül is egy minden réteget érintő fellépés lesz, aggódom amiatt, hogy nem kelt-e majd negatív érzést az emberekben. Nem kimondottan a közönségre gondolok, mert szerintem ők kacagni fognak, hanem leginkább a zsűrire, aki azt gondolja esetleg, hogy ezt azért kicsit veszélyes lenne továbbengedni. Minden esetre ezzel a darabbal csak ebben a fordulóban tervezek részt venni. A másodikra már más darabot terveztem, de lehet, hogy hiába.

Különben a kolozsvári médiabefutó kicsit el fog ütni az eddigi regionális fordulóktól. Egyfelől azért, mert csak egy tánc-csapat jelentkezett és az se jelent meg, míg egyéb helyeken rengetegen voltak ebben a kategóriában. Másfelől pedig sokan jelentkeztek a vers-próza kategóriában, ahol kb. nyolc jelentkező is volt eredetileg, de úgy is, hogy nem jelent meg mindenki, öt produkció lesz itt, három vers és két humoros előadás. Más városokban eddig akkora hiány volt ebben a kategóriában, hogy eddig a lejárt hét selejtezőből csak 1-2 versenyző jutott tovább. És jelentkező se volt sokkal több.

Szintén erős kategóriának tűnik a zene is, de ez talán mindenhol így volt. Több olyan együttest is láttam, akik megérdemelnék, hogy tovább jussanak és úgy érzem, hogy fognak is.

Tehát holnap 5től a Báthory dísztermében a Médiabefutó kolozsvári fordulójának gálája. Belépés ingyenes.

No comments: