Friday, December 01, 2006

Szeretem Európát turné


Ez a pár nap, amit elutazva töltöttem, több volt számomra mint egy jól sikerült turné. De ez a plusz nem feltétlenül egy szakmai eredetű többlet :)

Maradjunk mégis a turné keretein belül. Az összes fellépés alatt Izabellát adtam, ami egy sikeres darab, mindenhol örvendtek neki, kicsik és nagyok. Höhöhö harf hö. És ebben a darabban az is poénos, hogy nem csak poén poén hátán, hanem a teljes karakter elő van adva. Éppen ezért azok is nevethettek rajta, akik már sokadszorra voltak kénytelenek megnézni (értsd a többiek, akik még részt vettek a turnén). Hát erre az építő dologra jöttem én rá az elmúlt napokban. Amivel még próbálkoztam, az az volt, hogy minden előadásra becsempésszek egy új ötletet, poént, ami kicsit számomra is megdobja a darabot. Az egyik ilyen eset a szentgyörgyi fellépéskor volt, amikor is Alffal együtt léptünk fel, aki a húgomat alakította. Máskor meg az atomerőmű himnuszát fütyültem el teljes beleadással. Na jó, elég ebből ennyi.

De mit is akartam még. Ja igen, hogy a turné nagyon jól jött ki, köszönet a szervezőknek és mindenkinek, aki részt vett benne. Örülök, hogy részt vehettem.

4 comments:

Felméri Péter said...

Nincs video, de vannak fényképek, majd csak felkerülnek valahova. Egy válogatásért megéri benézni ide:

http://szomszedneni.egologo.transindex.ro/

Anonymous said...

Jó volt veletek: Hova küldjem a fényképet?
Gasparik

Felméri Péter said...

Valóban jó buli volt, hátha lesz még.

A fotókat küldheted a felmerip@yahoo.com címre. Nem kaptam meg a te mail cimedet, de még keresem. Hátha ellátogatsz még erre a postra.

Anonymous said...

hmmm..hmmm... vajon mi lehet az a plusz amirol beszelsz? el sem tudom kepzelni...:)
minden esetre,nagyon jo volt ez a korut es koszonom mindenkinek, hogy ott volt... remelem lesz meg ehhez hasonlo talalkozonk... nalunk a csoportban azota csak az a szlogen, hogy:'menjunk meg egy koooort!!!'
Eva