Wednesday, November 04, 2009

Showder Klub felvétel, November 3

Tegnap letudtam a szezon első Showder Klubbos felvételét. Sajnos úgy érzem, hogy csak kb. 85%-osan teljesítettem. Ezt azért mondom, mert nem voltam teljesen fokuszban, kifelejtettem két poént, és egyszer majdnem elfelejtettem, hogy hol is tartok. Ezeket leszámítva úgy érzem, hogy sikeres volt az előadás, meg vagyok elégedve vele :) Tudom, hogy azzal, hogy egy pár erősebb poén után nem hagytam sok szünetet azt értem el, hogy kevesebbszer tapsoltak az emberek, de inkább vállaltam ezt, mint hogy az legyen, hogy van egy nagy tapsivahar, de utána még marad egy zárópénom a sztory vagy a gondolategység lezárására. Remélem nem tévedtem.

Mindezt összevetve szerintem nem kell kihagyni belőle sokat. Rögtön a felvétel után azt mondták, hogy úgy lesz megvágva, hogy felcserélik a blokkjaim sorrendjét, és ez nagyon aggasztott, mivel ezek nem teljesen külön álló részek voltak, hanem meg volt szépen az átkötés közöttük. De ma érdeklődtem és azt mondták, hogy mégse lesz sorrendcsere, mehet az egész úgy ahogy mondtam. Ez fel is dobta a napom :)

Szóval mindenkinek ajánlom a figyelmébe a Showder Klubbot, Hétfő este, November 9, RTL Klub, 22:25 (Hu Time) illetve 23:25 (Ro Time). Fellép még Bödőcs Tibor, Rekop György illetve műsort vezet Aranyosi Péter.

6 comments:

Csuvár Fruzsina said...

naon-naon várjuk!!((=

hárich dia said...

Yeah, we're waiting for you :), hétfőn úgyis F.P. és S.K. elvonási tüneteim voltak a suliban :(

Vijjjááág :) said...

Én voltam felvételen és szerintem nagyon nagy voltál Peti :D De minden esetre hétfőn is megnézem az adást :)

Felméri Péter said...

Köszönöm :D

Kazsa said...

Huhúú...Hiába rontasz el bármit,a képernyő előtt,fetrengenek majd a humorodtól,én már alig várom :)

Moncsi said...

Nagyonjóóóóvolt :)