Monday, November 23, 2009

Szomszédnéni

Szomszédnéni Produkciós Iroda. Bálint Ferenc és Tóth Szabolcs. Nem tudom kinek mennyire ismerősek ezek a nevek, de azt tudom, hogy mindenkinek van szomszéd nénije. Na jó, van olyan akinek nincs. De az fogja be a pofáját. Köszönöm.

Régebb óta vannak a szakmában mint a kekszes csoki és a vaniliás kakaó. Talán. Nyolc éve vannak együtt mint humortársulat és ha Erdélyben valaki meghallja a nevüket akkor megdobban a szíve. Majd megint és újra, és újra. A szív már csak ilyen. Ők találták ki és szervezték meg az első Erdélyi Humorfesztivált, olyan régen, hogy arra már senki se emlékszik. Csak az öreg nagytaták suttogják még egymásnak a dátumot. És ha nem lett volna ez a Humorfeszt, akkor talán én se lettem volna humorista. De hogy mennyi mindenkinek köszönhetem azt, hogy mégis az lettem, majd egy másik írásban.

Szóval nagy arcok ők ketten, bemutatkoztak már a Comedy Central Bemutatja műsorban, megjárták az Esti Showdert és most jönnek a Showder Klubba is. Ma este, RTL KLUB, 2009.11.23, 22:25 (HU Time) / 23:25 (RO Time). Give it up for thö SZPI.

3 comments:

Kazsa said...

Kom?Nagy kedvenceim.
Letöltöttem az eddigi összes Comedy Centrálos vidijüket,legalább is aszt hiszem.

Várom őket is,kár,hogy 5:40-kor kelek,és csak holnap tudom megnézni őket :(
Várom a te fellépésedet is a jövőhéten Péter,remélem mindegyik jó lesz :)

U.I:Azt hiszem nagyon nagyon régen,jó lehettél a fogalmazásokban :)

Darkplant said...

Én ismerem és szeretem a Szomszédnénit a rádiós szerepléseiktől kezdve. Ahogy elhallgattam a múlt szombati produkcióikat (Kabaréklub #46, Tévés játék, párkereső fordítás), az új évszázad Markos-Nádas duóját hallottam. Ezt pozitív értelemben értem, nem ám belekötni.

Sokan keverik őket az Open Stage-dzsel. :( Mindkét duó jó, de nem lenne szabad keverni őket.

Anonymous said...

giv it up TO the SZPI!